núm. 329 - Setmana del 9 de novembre de 2015

Activitats de l'EPSEVG a la Fira de Vilanova

Aquest divendres comença la participació de l'#EPSEVG a la Fira. El E3Team ha organitzat un circuit de Karts elèctrics, l'Epsevg Racing Team donarà a conèixer el prototip d'una moto de competició. També hi seran presents el Vilanova Formula Team amb el seu cotxe de competició i la colla castellera els Llunàtics de l'EPSEVG que farà un taller de castells.

La Setmana de la Ciència al Garraf 2015

L'Any internacional de la llum i les tecnologies associades a la llum és la base de les activitats de la Setmana de la Ciència 2015 que es duran a terme des de l'Escola.

Un any més, estudiants d'ESO i Batxillerat de la comarca ens visitaran del 16 al 20 de novembre per participar-hi.

Tríptic del programa

Disseny d’un miniaerogenerador. Premi Catalunya d’Ecodisseny

El passat 29 d' octubre, el conseller de Territori i Sostenibilitat, Santi Vila, va lliurar el Premi Catalunya d’Ecodisseny. El nou Premi reconeix productes, productes en desenvolupament i estratègies de foment de productes, que estiguin dissenyats per millorar el comportament ambiental dels productes i serveis al llarg del seu cicle de vida.

Invento. Disseny d’un miniaerogenerador, presentat per Andrea Artero, Albert Bercero i Joel Plana de l’Escola Politècnica Superior d’Enginyeria de Vilanova i la Geltrú (UPC), va rebre el Premi al Disseny jove.
Invento, es tracta d'un miniaerogenerador d’ús domèstic consistent en una turbina d’energia minieòlica per col·locar a les façanes de cases o edificis. Incorpora un mòdul basat en geometries aerodinàmiques.

Acte de lliurament dels premis "Las Ideas se Mueven"

L'acte d'exposició de les idees i lliurament de premis es farà al "Espai Endesa Barcelona", el dijous vinent dia 12 de novembre de 2015 de 10 h a 13 h.

Un autobús gratuït sortirà del davant de l'estació de Vilanova per acompanyar a l'alumne Christian Olmo a l'acte.

Programa de l'acte

Tastets i un dia a la Uni

El divendres dia 13,  el Col·legi Verge de la Salut de St . Feliu de Llobregat estarà entre nosaltres per passar "Un dia a la Uni" i realitzar 6 tastets.