núm. 330 - Setmana del 16 de novembre de 2015

La Setmana de la Ciència al campus UPC Vilanova

Des d'avui i fins divendres, l'EPSEVG acull les conferències programades dins de la Setmana de la Ciència 2015 al Garraf. El divendres estarem a Sitges participant a la jornada de La Ciència al carrer

Trobareu tota informació detallada de cada una de les activitats a la web, facebook i twitter.

Diada Castellera Llunàtics, 19 novembre

El dia 19 de novembre se celebra la Diada castellera a partir de les 18.0 h a l'EPSEVG. Els Llunàtics UPC Vilanova estaran acompanyats pels Arreplegats de la Zona Universitària, els Passerells del TacnoCampus i els Trempats de la UPF.

Els amfitrions van acabar la temporada pasada descarregant castells de la gamma alta de 6 . La colla comença aquesta temporada amb l’objectiu de revalidar els castells assolits la temporada anterior i en aquesta primera diada s’espera que hi portin castells de 6 bàsics amb moltes novetats als troncs i pensant en afinar castellers de cara a reptes superiors.

Pel que fa a les colles convidades, els Arreplegats ZU preveuen portar per primer cop castells de 7 a Vilanova, en la seva primera actuació al campus. Per altra banda, Passerells i Trempats tenen en els seus objectius castells de la gamma alta de 6.

Els Llunàtics conviden tota la universitat i al món casteller a gaudir d’aquesta jornada castellera Universitària.

3r Premi-Concurs Las Ideas Se Mueven

Dijous passat, dia 12, el Christian Olmo,alumne del Grau d'Enginyeria en Disseny Industrial i Desenvolupament del Producte, va aconseguir el 3r premi del concurs organitzat per Endesa i la Fundación Universidad-Empresa "Las ideas se mueven" amb la idea del "Vehicle elèctric autònom d'ús compartit"

Veure imatges de l'entrega del premi al facebook del Campus UPC Vilanova

88 estudiants de l'Escola Verge de la Salut de St. Feliu de Llobregat van visitar el campus UPC de Vilanova

Divendres passat, 88 alumnes de l'Escola Verge de la Salut de St. Feliu de Llobregat van visitar l'#EPSEVG per "Passar un dia a la Uni" on van poder veure les instal·lacions i participar de diferents activitats a les aules i laboratoris.

Per veure les imatges visita el facebook del Campus UPC Vilanova

Càpsules formatives en inclusió

Com puc fer les classes inclusives? i Com tracto la diversitat a l'aula són dos vídeos, subtitulats en català i castellà, amb la finalitat de difondre el Disseny Universal per a la Instrucció (DUI) com a model pedagògic que dona resposta a la diversitat de l'estudiantat.

Aquest material audiovisual, creat integrament per estudiantat i personal UPC, forma part del projecte de càpsules formatives adreçat al Personal Docent i Investigador (PDI) de la UPC i s'emmarca dins del II Pla d'Igualtat (2013-15) de la UPC.

Premi Liberalización de las Telecomunicaciones 2015 al Millor projecte final de grau

Si heu dirigit un projecte final de grau en l'especialitat de telecomunicació i penseu que pot optar a aquest premi podeu posar-vos en contacte amb la secretaria de direcció per fer els procés d'inscripció. El premi per l'alumne guanyador és de 1000€.

Erasmus+ Teaching Mobility 2015/16

El Vicerectorat de Relacions Internacionals convoca ajuts econòmics per finançar les missions docents (STA) que es duguin a terme el curs acadèmic 2015-16 en el marc del programa ERASMUS+ de la Unió Europea.

Els ajuts es destinen a cobrir part de les despeses de viatge i manutenció per impartir docència dins d’un pla d’estudis oficial de grau superior, màster o doctorat, cas que impliqui impartició de docència a universitats amb les quals hi hagi un acord interinstitucional ERASMUS+, amb una institució amb Carta Erasmus, establert per a mobilitat de professorat per a docència per al curs acadèmic 2015-16.

Abans de marxar, el professor haurà de signar el Conveni de subvenció Erasmus+ per a mobilitat de personal per a impartir docència, que serà enviat als professors amb una mobilitat concedida.

Les vostres sol·licituds haurien d'estar lliurades a l'oficina d'internacionals de l'EPSEVG el dia 20 de novembre com a molt tard.

Vols deixar de fumar? Ara és el moment, aprofita'l

El dimarts, 17 de novembre, és el dia internacional contra el càncer de pulmó i l'Associació Espanyola Contra el Càncer (AECC) de Catalunya, vindrà a l'Escola el dilluns, 16 de novembre de 15.30 h a 18.00 h per informar-vos sobre el tabaquisme i els recursos gratuïts per deixar de fumar, estaran situats al vestíbul de l'Escola.

Conferència en disseny emocional

El proper dimarts dia 17/11/2015, de 15h a 17h, la professora Rosa Gil de la Universitat de Lleida realitzarà una conferència sobre disseny emocional en el marc de l'assignatura DIDU (Disseny Inclusiu i Disseny Centrat en l'Usuari) del Grau de Disseny Industrial i Desenvolupament de Producte. Rosa Gil és professora associada del Departament d'Informàtica i Enginyeria Industrial i realitza la seva recerca en el grup GRIHO (Grup de Recerca en Interacció Persona Ordinador i Integració de Dades)

Data de l'acte de graduació curs 2014/2015

L'acte de graduació del curs 2014/15 aquest any es dura a terme, el proper 29  de gener de 2016 a l'auditori Eduard Toldrà de Vilanova i la Geltrú.

Per motius d'organització s'ha modificat la data de l'acte.