núm. 333 - Setmana del 7 de desembre de 2015

Visites Representants Polítics al Campus UPC de Vilanova

En aquests darrers dies la UPC Vilanova ha rebut la visita de representants del Partit Popular i de Democràcia i Llibertat.

El dia 26 de novembre, la Sra. Alícia Sánchez-Camacho, del Partit Popular, va visitar l'Escola i Neàpolis acompanyada pel Director de l'Escola i el professor Santi Rodríguez.

Per altra banda, el dia 3, la Sra. Sílvia Requena i el Sr. Carles Campuzano, van visitar el Centre Tecnològic, Neàpolis i la Biblioteca, acompanyats del Director de l'Escola Frederic Vilà.

Convocatòria 2016 d'ajuts per a l'organització de congressos de la UPC

La convocatòria per a la realització de congressos científics organitzats per professorat i personal investigador de la UPC 2016 està oberta fins al dia 11 de desembre de 2015.

Loteria de Nadal 2015

Les participacions de la Loteria de Nadal 2015 de l'Escola es poden adquirir fins al dia 11 o fins a esgotar les existències.
Lloc: Secretaria de Direcció i Administració (pilar.alemany@upc.edu)
Preu: 5 €/participació

Dinar de Nadal

Aquest any el dinar de Nadal del Campus UPC Vilanova es farà al Bar de l'Escola el dia 17 de desembre a les 14.00 h. L' empresa Caserco ofereix el menú tradicional amb la Sopa de Festa, el Pollastre de Nadal acompanyat amb cava i torrons per acabar.

Per assistir-hi només cal passar pel Bar i abonar 10 €.

L'últim dia per fer la reserva és el dilluns dia 14.