núm. 334 - Setmana del 14 de desembre de 2015

El SARTI realitzarà un curs de Desenvolupament d'Aplicacions amb Tecnologia Web

El grup de recerca SARTI durà a terme el de Desenvolupament d'Aplicacions amb Tecnologia Web. Un any més, SARTI impartirà un curs  en el marc de cursos subvencionats del Servei d’Ocupació de Catalunya (SOC) adreçats a les persones en situació d'atur.

Acte de Graduació

L'acte de graduació dels titulats i titulades del curs 2014-2015 se celebrarà el pròxim dia 29 de gener a les 19 h a l'Auditori Eduard Toldrà

Jornada de Portes Obertes 2016

Un any més, la UPC Vilanova obrirà les seves portes per donar a conèixer els estudis que s'hi imparteixen, les instal·lacions i el professorat a tots aquells futurs estudiants que així ho desitgin; així com, a les seves famílies, instituts de secundària, batxillerat i cicles formatius.

Dimecres, 10 de febrer a les 10:30h.
Dissabte, 2 d'abril. Especial pares i mares:11h.
Dimecres, 18 de maig. Una sessió: 16:30h.

Inscripcions: http://www.epsevg.upc.edu/destacats-epsevg/23/2607

L’Equip FUNQ! Qualitat Fàcil i Divertida es posa en marxa

El passat dia 10 de desembre de 2015 es va celebrar una sessió de presentació pública dels cinc projectes de la segona edició del programa Nexus24, aquest programa té com a objectiu que l'any 2024 a la UPC es treballi de manera col·laborativa. En aquest programa l’EPSEVG impulsa el projecte FUNQ! Qualitat Fàcil i Divertida.

Els objectius principals del projecte FUNQ! són: simplificar els processos del Sistema de Qualitat de les escoles de la UPC, crear una xarxa dels responsables de qualitat i oferir una metodologia que permeti la simplificació dels processos, tot això fent-ho d’una manera amena i divertida.

L’Equip FUNQ! està format per: Jaume Pérez (EPSEVG), Xavier Codinas (Consorci Escola Industrial de Barcelona), Patricia Duarte (ETSEIB) i Mercè Pascual del GPAQ, impulsors del projecte, té com a facilitadora a Beatriz Álvarez (exmembre de l'equip Banc de Coneixements UPC) i a Antoni Ras, (Vicerector de Política Universitària), com a padrí.

A la sessió van assistir vicerectors, la gerent amb els seus col·laboradors i el Comitè Nexus24. Tots els equips van presentar els seus projectes, durant la sessió es va poder gaudir de les originals presentacions dels equips que ha generat el PAS per aquesta segona edició del Nexus24.

Una vegada finalitzada la sessió col·lectiva amb tot el públic convidat pels equips del programa Nexus24, l’equip FUNQ! va realitzar una reunió, a la que havia convidat a tots els responsables de qualitat tant de l'equip directiu com de PAS de totes les escoles. Hi van assistir representants de 8 escoles i es va aprofundir en els objectius més concrets del projecte, com són: crear una xarxa dins la UPC amb els responsables de qualitat de cada escola, la simplificació i estandarització de processos, la implicació dels equips directius, PAS i PDI, l'ús de la metodologia de treball Agile, etc.

FUNQ! i els altres equips presentaran les seves experiències i resultats a la 2a jornada Nexus24 que es realitzarà el dia 11 de febrer a les 10.00 h l’auditori Vèrtex. Si voleu saber més sobre el Nexus 24 reserveu-vos aquesta data per assistir-hi!

Dinar de Nadal

Aquest any el dinar de Nadal del Campus UPC Vilanova es farà al Bar de l'Escola el dia 17 de desembre a les 14.00 h. L' empresa Caserco ofereix el menú tradicional amb la Sopa de Festa, el Pollastre de Nadal acompanyat amb cava itorrons per acabar.

Per assistir-hi només cal passar pel Bar i abonar 10 €.

S'ha ampliat el termini per inscriure's. Si encara no us heu apuntat teniu temps fins demà dia 15.

Tancament d'edificis

Us recordem que durant el període de vacances de Nadal els edificis del Campus de Vilanova romandran tancats del 24 de desembre al 6 de gener (ambdós inclosos).

Als edificis Neàpolis, CTVG i LAB es podrà accedir com un dia festiu, només el personal investigador degudament autoritzat.

El proper e-comunicats sortirà el dia 11 de gener de 2016.

Bones Vacances!

Convocatòria d'ajuts Ramon i Cajal 2015

L’objectiu d’aquesta convocatòria és promoure la incorporació d’investigadors nacionals i estrangers amb una trajectòria destacada en centres d’R+D.

Subvencions per a treballs de recerca sobre Administració pública (EAPC)

L'objecte d'aquestes subvencions és la realització de treballs de recerca originals i inèdits en l'àmbit de la gestió pública, el dret públic, l'organització administrativa, l'economia del sector públic i la funció pública, que permetin l'aplicació pràctica de solucions idònies per augmentar l'eficiència en la gestió dels serveis públics, i amb l'objectiu d'impulsar el coneixement empíric sobre les administracions públiques: processos, estructures, interaccions, i resultats; i el coneixement comparat: èxits, fracassos, propostes i debats.

Comissió Permanent

La propera Comissió Permanent es reunirà el dia 15 de desembre. Us recordem que a L' Espai EPSEVG podeu veure els acords que s'aproven en les corresponents comissions.

Junta d'Escola

El dia 23 de desembre a les 12.30 h es farà l'última Junta d'Escola de l'any. Us recordem que a L' Espai EPSEVG podeu veure els acords que s'aproven en les Juntes d'Escola.

Tall de subministrament elèctric

El dia 5/1/2015 es farà un tall elèctric a l'edifici A. Durant aquest tall, no hi haurà subministrament elèctric a l'edifici A, i tampoc funcionarà la xarxa informàtica de tot el Campus.