núm. 335 - Setmana del 11 de gener de 2016

Col.laboració en tasques de promoció de l'EPSEVG

Les properes setmanes seran decisives per l'EPSEVG, ja que els estudiants de batxillerat i cicles decidiran, en ferm, la seva orientació universitària. Hi ha en agenda diferents fires d'ensenyament, jornades d'orientació i, també, xerrades orientatives en escoles, l'oficina de promoció de la UPC ens les ofereix a nosaltres si aquestes escoles es troben a la nostra àrea d'influència.

Tant PDI com PAS de l'escola com estudiantat podeu col.laborar activament. Si ets dels que pensen que aquestes accions són importants i necessàries, ara és el moment d'involucrar-se. L'escola et necessita!

La UPC contempla també compensacions per aquestes accions. Siusplau, posa't en contacte directament amb mi (castell@tsc.upc.edu) sense cap compromís per més informació.

Moltes gràcies a tothom!!

Loteria de Nadal 2015

Ens retornen els diners de la loteria de Nadal de l'Escola. Tots aquells que tingueu participacions podeu passar pel despatx d'Administració i Direcció a cobrar.

HORARI:
Mati - Dilluns a divendres - 09.00h. a 13.00h.
Tarda - Dimarts i dijous - 16.00h. a 17.30h.

IMPORTANT: Cal porta la participació.

DATA LÍMIT: Les participacions caduquen el 31 de març de 2016.

Calendari PAR 2015

Ja està disponible el calendari amb les dates clau per al càlcul dels punts PAR 2015,  Trobareu el calendari en aquest enllaç, i com a notícia dins del portal de DRAC.

Els punts més rellevants són:

- 22-26 de febrer: darrera setmana per introduir a DRAC les activitats 2015.

- 18 de maig: càlcul dels punts PAR 2015.

- 19 de maig - 3 de juny: presentació d’al·legacions per part del professorat i personal investigador.

- 22 de juny: publicació dels PAR 2015 definitius i finalització del procés d’avaluació.

Aquest any, com a novetat, s'ha de dipositar una còpia de l'article (la darrera versió després del procés de peer review), a través de DRAC al repositori UPCommons de la UPC. El motiu és que els investigadors de la UPC que participen en projectes finançats del Programa Horitzó 2020, i a nivell estatal per la convocatòria del Plan Estatal de I+D+I, han de fer pública en obert una versió digital dels seus articles acceptats per les revistes en un dipòsit institucional, com ara UPCommons. L'objectiu final és avançar en la publicació en obert de tota la producció científica de la UPC.

Nou pla estratègic de Biblioteques: Enginy 20

El Servei de Biblioteques, Publicacions i Arxius ja té un nou pla estratègic per al període 2015-2020. El seu nom: Enginy20; un Pla que té com a objectiu situar els usuaris en el centre de totes les nostres actuacions. Les biblioteques volem ser la casa dels estudiants i la porta d’accés a la recerca i la ciència. Esperem aconseguir-ho!

Participa i Opina a la UPC

Idees, opinions, propostes i reflexions per millorar la Universitat, aquesta és la web d'UPC que anima a participar a la comunitat universitària i que s'expressi i comparteixi idees, opinions, propostes i reflexions.

Animeu-vos a participar!

Joan Gómez presenta el llibre, Els nombres i el seu encant

El pròxim dijous dia 14 de gener, a les 19 h a la Masia Cabanyes, es durà a terme la presentació del llibre "Els nombres i el seu encant" del professor de l'Escola Joan Gómez Urgellès.

La presentació del llibre anirà a càrrec de Gerard Figueras, President del Consell Comarcal del Garraf; Jordi Baiges, President d'Òmnium Cultural al Garraf i de l'autor.

El llibre va rebre el Premi Nacional de Divulgació Científica, Humbert Torres i ha estat editat per l'Institut d'Estudis Ilerdencs i la Diputació de Lleida.

Biblioteca oberta el proper cap de setmana!

Amb motiu dels exàmens de final de quadrimestre, la Biblioteca de l'EPSEVG obrirà el proper dissabte 16 de gener i el proper diumenge 17 de gener des de les 10:30 del matí fins les 20:00 de la tarda. Obrirà, però, com a sala d'estudi i per aquest motiu no es podrà fer ús dels serveis habituals de la Biblioteca (préstec de documents, préstec de portàtils, reserva de sales de treball en grup, etc.).

Recordeu que per accedir-hi serà necessària l'acreditació com a membre de la comunitat universitària amb el carnet universitari o el full de matrícula corresponent.