núm. 337 - Setmana del 25 de gener de 2016

Jornades de Portes Obertes

Durant les pròximes setmanes hi haurà la visita de diversos grups d'estudiants de secundària que vindran a fer tallers (els anomenatsTastets) i a visitar les instal·lacions de l'escola.
Des de direcció s'ha posat èmfasi en què els tallers es facin en període no lectiu de manera que interfereixin el menys possible el desenvolupament normal de les activitats universitàries. De tota manera us demanem paciència si durant aquests dies us sentiu una mica invadits.
Adjunt hi ha l'agenda d'activitats que es duran a terme. Podeu consultar tota la informació d'escoles, horaris de visita i professorat i pas de l'escola que s'ha implicat en aquestes tasques.
A ells en especial i a la resta de personal i alumnes, per entendre la necessitat d'aquestes accions i per posar-nos-ho fàcil als que les duem a terme, gràcies.

JPO

Instal·lats nous punts d'accés wifi a la Residència Universitària

La setmana passada es van instal·lar 3 nous APs a la Residència Universitària. Amb aquesta aportació s'ha doblat el nombre d'aparells que hi havia instal·lats fins ara, la qual cosa representa una millora substancial del servei de xarxa sense fils de l'edifici.

Nou cap de secció al Departament d'ESAII

El professor Xavier Llanas Parra ha estat  nomenat Cap de Secció del Departament d'Enginyeria de Sistemes, Automàtica i Informàtica Industrial (ESAII)

Xatonada

El dia 4 de febrer, a les 14 h, es farà la Xatonada al Bar a Escola.

El menú inclou, xató, truites, postres (merenga i coca de llardons), beguda i cava.

Per assistir-hi només cal passar pel Bar i abonar 10 € abans del dia 2 de febrer.

Horari especial del Bar

Després del període d'exàmens, del 27 de gener al 12 de febrer, el bar només obrirà fins a l'hora de dinar (aprox. de 8 a 16 h).
Durant aquests dies, caldrà reservar el menú el dia abans o a primera hora del matí.

Convocatòria 2015 Infraestructures i equipament científic i tecnològic (FEDER)

Es publica i convoquen els ajuts destinats a l'adquisició i millora d'equipaments científics i tecnològics, preferiblement d'ús compartit entre investigadors.

Termini: fins el 5 de febrer a les 15h (al CTT: el 2 de febrer)

Convocatòria per a projectes col·laboratius

En les pròximes setmanes, el Ministeri publicarà la convocatòria per a projectes col·laboratius 2016. Es preveu que el termini sigui del 08 de febrer al 07 de març de 2016.
En el document adjunt s'especifiquen les característiques de la convocatòria i de la presentació de les sol·licituds.

Retos

Sessió informativa TFG/TFM i Optatives Q2

El divendres, dia 29 a les 11 h a la Sala de Juntes de l'Escola, es farà una sessió informativa de l'oferta de TFG/TFM i optatives al Q2.

Programa:
1- Aspectes de la normativa TFG/TFM
o Modalitats
o TFG/TFM realitzats en grup
o Avaluació
o Procediments i terminis
2- Oferta actual de TFG/TFM
o Ofertes publicades a la web: Departaments i titulacions
o Treballs multidisciplinaris.
3- Oferta de noves optatives al Q2
o SOAP, ACAP

Acte de Graduació

Aquest divendres, dia 29, tindrà lloc l'Acte de Graduació de la promoció 2014-2015 que inclou les titulacions de les Enginyeries Tècniques dels plans extingits. L'acte se celebrarà a les 19 h a l'Auditori Eduard Toldrà de Vilanova i la Geltrú.

En aquesta edició el nombre de graduats és de 355 alumnes; dels quals 168 pertanyen a les titulacions extingides.

Lectura de tesi doctoral

El dia pròxim dia 26 de gener es durà a terme la lectura de tesi dins el programa de doctorat en enginyeria mecànica, fluids i aeronàutica.

Títol: "Electropulsing to assist conventional manufacturing processes"
Alumne: Antonio J. Sánchez Egea
Director: Hernán A. González Rojas
Lloc: Escola Politècnica Superior d'Enginyeria de Vilanova i la Geltrú (UPC)