núm. 338 - Setmana del 1 de febrer de 2016

El faristol de l'Acte de Graduació dissenyat pels alumnes

El faristol dissenyat i realitzat a l'Escola pels alumnes del Grau de Disseny, Jordi Balansó, Marc Ceballos, Gerard Morera i Arnau Serra, va lluir el passat divendres en l'Acte de Graduació de la Promoció 2014-2015.

Nova Unitat al Campus de Vilanova

La Unitat de Suport a la Recerca i la Unitat d'Economia, Recursos i Serveis es fusionen per formar una nova Unitat de Servei del Campus. Aquesta nova unitat de suport estarà ubicada a l'Oficina Oberta de l'Escola i la persona responsable serà la Sra. Montserrat Mestres. Està previst que la reestructuració de l'Oficina es dugui a terme al llarg d'aquest mes de febrer.

Fly banners per al Campus

El divendres es van estrenar els nous fly banners del Campus a l'entrada de l'Auditori on es realitzava l'Acte de Graduació. A partir d'ara es podran utilitzar en diferents actes on participi la UPC Vilanova, com són les pròximes Jornades de Portes Obertes del dia 10 d'aquest mes.

Visita a l'empresa Pérez Camps

Els estudiants del darrer curs, que han realitzat l'assignatura de Maquetació i Prototipatge dels Graus d’Enginyeria de Disseny Industrial i Desenvolupament del Producte i d’Enginyeria Mecànica, visitaran l'Empresa Perez Camps el dia 2 de febrer.

L'empresa Perez Camps, situada a la localitat de Viladecans, es dedica a la distribució i fabricació OEM de màquines làser de gravat i tall, fresadores CNC i pantògrafs per al gravat i tall de múltiples materials.

Xatonada 2016

Demà, dia 2, acaba el termini per reservar la xatonada del dijous que aquest any es fa al Bar a les 14 h. Per assistir-hi només cal passar pel Bar i abonar 10 €.

Comparses 2016

Recordeu que si voleu sortir a les comparses amb la bandera de l'Escola, teniu temps per inscriure-us fins al dia 3.

Festa Local

Us recordem que el dilluns que ve, dia 8 de gener és festa local a Vilanova i el Campus estarà tancat.