núm. 339 - Setmana del 8 de febrer de 2016

L' Acte de Graduació en imatges

El vídeo i les fotografies de l’Acte de Graduació que vam celebrar el passat 29 de gener a l’Auditori Eduard Toldrà han estat publicats al web de l'Acte.

Vídeo i Fotografies

Setmana de Tastets

La setmana passada vam rebre la visita dels instituts IES Marianao de Sant Boi de Llobregat, IES Cavall Bernat de Terrassa i IES Ernest Lluch de Cunit. Durant el matí que van estar a l'Escola, els alumnes van realitzar  tastets de Caracterització de Materials, Automatització de Processos i Robòtica, tots ells  impartits per professors i PAS de l'Escola.

Visita a l'empresa Pérez Camps

El passat dia 2, els alumnes de l'Escola van visitar l'empresa de maquinària de gravat i tall amb làser i de fresadores CNC, Perez-Camps de Viladecans.  Durant la visita, els van explicar el funcionament de les diferents màquines amb tota mena de detall.

Imatges de la visita

Jornades de Portes Obertes

Com sabeu demà dimecres dia 10 de febrer obrim les portes a la visita dels estudiants de secundària interessats en fer estudis universitaris al nostre centre. Ens visitaran diversos grups de batxillerat a banda de nombroses inscripcions particulars.

Un especial agraïment en nom de tots al PDI, Estudiantat i personal de Administració i Serveis que s'ha volgut involucrar activament en els tallers i en donar la millor imatge de la nostra escola.

I com sempre us demanem paciència si el desenvolupament de l'acte us interfereix en alguna activitat. Aquí teniu el programa.

Welcome EPS i IDPS

El pròxim dia 12 es durà a terme la sessió de benvinguda als estudiants de l'European Project Semester i de l'International Design Project Semester  d'aquest any. Un total de 34 estudiants, dels quals 29 són estrangers, seran rebuts pel Director i el Sots director de relacions Internacionals a les 9.30 h. A continuació visitaran el Campus i a les 12 h es reuniran amb les 6 empreses i els 2 grups de recerca del campus de Vilanova on faran els projectes. Les empreses col·laboradores són: Calaf grup, Hospital Sant Joan de Déu, HP, Museu del Ferrocarril, NeàpolisRoca; i els Grups de Recerca són: LAB i Sarti.