núm. 342 - Setmana del 7 de març de 2016

Futur Semestre en Anglès a EPSEVG

Aconseguir un o dos semestres impartits integrament en anglès és un dels objectius bàsics per al procés d'internacionalització de l'escola, i així consta en el Pla Estratègic (2012-16). Durant les properes setmanes es faran les primeres passes en aquesta direcció,

Serà un procès il·lusionant, on serà molt necessària la implicació de tots.

Els PDI, a través dels vostres caps de secció, rebreu en breu els detalls del procès que es seguirà.

II Convocatòria d’ajuts del programa ERASMUS+ de mobilitat de professorat per a missions docents (STA) 2015-16

Es recorda que el termini acaba el dia 11 de març.

Donat que amb la I Convocatòria no es van exhaurir els fons concedits a la UPC amb aquesta finalitat, el Vicerectorat de Relacions Internacionals obre la II Convocatòria d’ ajuts econòmics per finançar les missions docents (STA) que es duguin a terme el curs acadèmic 2015-16 en el marc del programa ERASMUS+ de la Unió Europea.

Les sol·licituds s’han de presentar a les sotsdireccions/vicedeganats de Relacions Internacionals d’un dels Centres Docents als quals estigui vinculat el PDI abans de les 14:00 del proper dia 11 de març i han d’estar avalades amb el vistiplau del Director del Departament. Cada Centre valorarà les sol·licituds que hagi rebut i les remetrà al Gabinet de Relacions Internacionals i Empresa abans de les 14:00 del 18 de març a l'atenció de Toni Navajas (toni.navajas@upc.edu) .

Tota la informació:Erasmus+ ACCIÓ (KA103) Teaching Mobility 2015/16

Concursos per a la contractació de professorat contractat del Programa Serra Húnter

En data 4 de març de 2016, s'ha publicat al DOGC, la resolució 335/2016 de 26 de febrer, per la qual es convoquen els processos selectius per a la contractació de personal docent i investigador en el marc del Pla Serra i Húnter.

Aquests concursos són la segona part del procés de captació i selecció de personal docent i investigador contractat dins d'aquest pla i tenen com a objectiu la incorporació de personal docent i investigador altament qualificat a les universitats catalanes. El període de presentació de sol·licituds és del 5 de març de 2016 fins al 4 d'abril de 2016

Disposeu de la tota la informació a la pàgina web de concursos PDI del Servei de Desenvolupament Professional (www.upc.edu/sdp)

Per  a qualsevol consulta o aclariment podeu posar-vos en contacte amb el nostre Servei mitjançant el telèfon 1 61 66 o fer les consultes a sdp.concursos@upc.edu.

II Fira d'associacions de l'EPSEVG

Aquest dijous, dia 10, de 12:30 a 14.00 h, es durà a terme la II Fira d'Associacions de l'EPSEVG. En aquesta edició hi seran presents un total de 11 associacions

Club esportiu UPC Vilanova, BEST-UPC, Club UPC Vilanova Alumni, Comparsa de l'EPSEVG, Delegació d'estudiants EPSEVG, EPSEVG E3 Team, EPSEVG Racing Team, Llunàtics de la UPC Campus de Vilanova, Penya Barcelonista Campus UPC Vilanova, Servei d'Esport de la UPC-EPSEVG, Vilanova Formula Student.