núm. 343 - Setmana del 14 de març de 2016

Servei de vending i fonts d'aigua del Campus

CONTRACTE DE VENDING:
A causa del mal funcionament de la concessió, ens hem vist obligats a cancel·lar el contracte de màquines vending del Campus, subscrit amb l’empresa Autobar.
Estem treballant per trobar una solució que permeti restablir el servei.

FONTS D’AIGUA:
Diverses fonts d'aigua estan espatllades. La seva reparació i conservació es fa difícil i suposa un import elevat, ja que es tracta de fonts especials de “doble osmosi” i tenen un tractament específic. De moment, es disposa de 3 unitats, una a l’Escola i les altres dues a l’edifici Aulari i Biblioteca i s'està estudiant la possibilitat d’instal·lar-ne alguna altra.

Tancament d'edificis durant el període de vacances de Setmana Santa

El Consell de Govern ha acordat el tancament dels edificis de la UPC, per motiu d’estalvi energètic, durant el període de vacances de Setmana Santa. Per això, us comuniquem que els edificis del Campus de Vilanova romandran tancats del 21 al 28 de març (ambdós inclosos).
Als edificis, Neàpolis, CTVG i LAB es podrà accedir com un dia festiu, és a dir, només el personal de recerca que ja té autorització segons procediment habitual.

Manteniment de la xarxa elèctrica.

El pròxim dia 22 de març, s’han previst diverses actuacions de manteniment de la xarxa elèctrica a l'edifici A (Escola) durant tot el matí, per la qual cosa i hi haurà un tall general de corrent elèctric per part de la companya subministradora.