núm. 350 - Setmana del 16 de maig de 2016

Convocatòria APCIN 2016

La convocatòria d'ajuts corresponents a les "Acciones de Programación Conjunta Internacional" per al 2016 ha estat publicada al Sistema Nacional de Publicidad de Subvenciones.

El termini de presentació serà del 24 de maig al 14 de juny de 2016. Resta pendent la seva publicació al web del MINECO.

Seminari per a personal de la UPC: Trànsit de la secundària a la Universitat. (Inscripcions obertes)

L'Institut de Ciències de l'Educació de la UPC organitza, el 14 de juny de 16 h a 20 h, el seminari Trànsit de la secundària a la Universitat, que pretén fer un apropament als que podrien ser futurs estudiants universitaris.

El seminari s'adreça a PDI de la UPC, tot i que el PAS que hi estigui interessat podrà participar-hi, sempre que quedin places disponibles i acompanyi la seva petició d'una autorització del cap o la cap de la seva unitat.

Aquest seminari pretén donar a conèixer la realitat dels estudiants que formaran part de la comunitat universitària pròximament.

Nova reunió del Màster Barcelona Disseny

Per tal de seguir treballant en la proposta de l’EPSEVG de participació en el Màster Barcelona Disseny, el Director fa una nova convocatòria de reunió adreçada a totes les persones interessades pel proper dimecres dia 18 de Maig a les 13 h. a l’Aula AA207.

Tanmateix s’ha creat una carpeta dins l’Espai EPSEVG on anirem posant tota la informació de treball referent a aquest Màster. L’enllaç es:

3a Jornada de Portes Obertes 2016

Aquest dimecres a les 16.30 h, l'Escola obrirà les seves portes en la 3a i última Jornada de Portes Obertes d'aquest curs. En aquestes dates, els estudiants preuniversitaris de batxillerat i cicles formatius estan acabant de decidir la carrera del seu futur. Esperem que la jornada sigui tot un èxit.

Congrés 'Infants protagonistes de la Ciència' 2016

Estudiants d'Infantil i Primària, conferenciants d'excepció

Del 23 al 27 de maig, a partir de les 9.45h, a la Sala d'Actes, la nostra Escola acull l' 11è congrés dels Infants protagonistes de la Ciència organitzat pel Centre de Recursos Pedagògics del Garraf. Alumnes d’Educació Infantil i Primària del Garraf esdevenen conferenciants, exposant-nos els projectes en què han estat treballant.

Hi participen diferents escoles de la comarca. Al llarg de la setmana, en el vestíbul de l'EPSEVG estaran exposats els pòsters dels treballs presentats.