núm. 351 - Setmana del 23 de maig de 2016

MARTECH 2016 (SARTI)

La Unitat de Tecnoligia Marina del CSIC i el grup de recerca SARTI de la UPC organitzen el 7è Workshop International on Marine technologies (MARTECH 2016), que tindrà lloc a Barcelona els dies 27 i 28 d'octubre.

L'objectiu del Martech és donar a conèixer les últimes novetats tecnològiques i tenir un intercanvi d'informació entre els investigadors en l'àmbit de la Tecnologia Marina.

Xerrada d'UPCnet sobre el sistema de Telefonia IP de la UPC

El passat dia 17 de maig es va dur a terme la xerrada UPCconnect: Descripció de la plataforma de Telefonia IP de la UPC a càrrec de Margarita Garrido, de UPCnet

UPCnet està donant aquests serveis a la UPC i a altres clients externs a la Universitat. A la conferència es va descriure l'arquitectura tècnica d'aquests serveis i el seu desplegament a la UPC. El terme comunicacions unificades fa referència a la integració de diversos serveis com ara la telefonia IP, missatgeria instantània, presència, videoconferència, entorns col·laboratius (pissarra electrònica, escriptori compartit, edició simultània de documents), entre d'altres. Tots aquests serveis es poden donar, avui dia, sobre xarxes IP utilitzant el protocol SIP.

La conferència, oberta a tots els estudiants i professors de l'Escola, anava especialment adreçada als alumnes del Grau en Informàtica que hagin cursat o estiguin cursant les assignatures XAMU (Xarxes Multimèdia), on s'estudia aquesta tecnologia, INTE (Internet), SEAX (Seguretat i Administració de Xarxes), i FUIN (Future Internet).

Inauguració espai Crea & Co, la nova acceleradora empresarial TICC a Neàpolis

Dimarts 24 de maig, a les 11 h, s’inaugura l’espai  “Crea & Co”, la nova acceleradora empresarial TICC, a la planta baixa de l’edifici Neàpolis.

Des de l’EPSEVG i la Regidoria d’Innovació, ens faria molta il·lusió que ens acompanyeu, esteu tots convidats.

Conferència Bioacústica marina, Michel André (Càtedra EDE - ADEGP)

Demà dimarts 24/5/2016 a les 19:30h a l'ADEGP Vilanova, es realitzarà la ponència amb títol: Bioacústica marina a càrrec del professor Michel André, director del Laboratori d'Apliacions Bioacústiques del Campus UPC Vilanova.

Aquesta ponència l'organitza EDE i està patrocinada per Anxanet.

La inscripció és gratuïta i cal confirmar assistència.

Reunió del grup EPSEVG del Màster Barcelona Disseny

Per tal de seguir treballant en la proposta de l’EPSEVG de participació en el Màster Barcelona Disseny, el Director fa una nova convocatòria de reunió adreçada a totes les persones interessades pel proper dimecres dia 25 de Maig a les 13 h. a l’Aula AA207.

Recordem que hi ha una carpeta dins l’Espai EPSEVG on anem posant tota la informació de treball referent a aquest Màster. L’enllaç es:

Dinar Internacional-International Lunch

El 26 de maig a les 13.30h, al jardí de l'escola, es durà a terme, l'International Lunch, per compartir un espai amb els estudiants internacionals.

Es tracta de que cadascú prepari un plat típic del seu país. Si esteu interessats en assistir-hi, ho heu de comunicar, com a tard, dimarts dia 24 a la Delia Moonen (delia.moonen@upc.edu), informant també, del tipus de plat que portareu.