núm. 358 - Setmana del 11 de juliol de 2016

Proves de Software d'aules i laboratoris EPSEVG

Tal com es va comunicar a l'ecomunicats del passat dilluns: Entre el 4 i el 18 de Juliol es podran fer proves i informar de problemes, si és el cas, del software instal·lat a les aules.

Les imatges de Laboratoris i Linux estaran operatives per fer proves a partir del dia 12 de Juliol, les de les aules informàtiques Windows ja les teniu disponibles.

Podeu consultar les vostres peticions d'aquest curs a:  (TAULA PROGRAMARI peticions 2016-2017)

Les proves del software de les aules informàtiques es realitzarà a Serveis TIC.

Les proves del software dels laboratoris es realitzarà a Serveis TL.

Recordar-vos que estem a la vostra total disposició en els Serveis Tècnics del Campus (STIC-67719, STL-67710), o mitjançant stic.epsevg@upc.edu  per qualsevol dubte, consulta o incidència relacionada amb el tema que ens ocupa.

Visita de l'Espl@i Virtu@l

El passat dijous, dia 7 de juliol, els nois de l'Espl@i Virtu@l,  van conèixer els equips de motor de competició de la UPC Vilanova durant la vistira a la nostra Escola. També van fer un taller d'assaig de resistència de materials.

Dinar d'estiu

El dinar d'estiu se celebrarà el pròxim dia 19 de juliol a les 14:00 h.

Menú:

Meló amb pernil