núm. 360 - Setmana del 25 de juliol de 2016

Sessió acollida nous estudiants.

El passat dia 18 de juliol, la Sala d'actes de l'Escola es va omplir amb els nous estudiant que durant aquests dies s'han estat matriculant a la nostra Escola.

L'acte va ser presentat pel Director i conduït per membres de la Delegació d'Estudiants, que es van encarregar de presentar de manera general el Campus i el funcionament del curs als futurs estudiants.

Presentació del Curs d' anivellament de matemàtiques i física.

El dia 21 de juliol, un total de 7 professors dels Departaments de Matemàtiques i Física van ser els encarregats de presentar el curs d'anivellament que impartiran del 2 al 9 de setembre als estudiants matriculats de primer curs.

Els professors els van mostrar en detall el funcionament de les assignatures, els recursos que posen al seu abast per poder superar amb èxit aquestes assignatures, i finalment, van realitzar un test de nivell.

Aquest dijous es farà una nova sessió per tots aquells interessats que no van poder assistir la passada edició.

Horaris d'estiu dels Serveis del Campus-Tancament d'edificis

Un any més, la Universitat romandrà tancada a l'agost. Aquest any, el període de tancament està comprès entre  l'1 i el 19 ambdós inclosos.

Fora d'aquest període, els Serveis del Campus de la UPC a Vilanova i la Geltrú segueixen els Horaris d'estiu 2016.

Aprofitem per recordar-vos que la setmana passada ja es va publicar la notícia referent al Tall de subministrament elèctric que es durà a terme el dia 22 d'agost al Campus i com es veurien afectats els serveis.

Finalment, us desitgem unes bones vacances!