núm. 366 - Setmana del 10 d'octubre de 2016

Participació de l'EPSEVG a Motostudent 2016

Els equips de moto, EPSEVG Racing Team i Epsevg E-3Team han participat en el campeonat Universitari Motostudent 2016 que s'ha dut a terme aquest cap de setmana al circuit Motorland Aragón (Alcañiz).

L'equip EPSEVG Racing Team,  amb la moto de combustió ha passat totes les proves i ha quedat en 17a posició.

Per la seva part, l'equip EPSEVG E-3Team, de la moto elèctrica, que participava en aquesta competició per primera vegada, va aconseguir  la verificació mecànica, elèctrica, dinàmica i administrativa necessària per poder estar a la graella de sortida.

Podeu veure les motos exposades al vestíbul de l'Escola al costat del cotxe de competició de l'equip Vilanova Fòrmula Team que va participar en la competició intenacional Formula Student aquest estiu  al Circuit de Montmeló.

Premi IBM per al professor Xavi Masip

El professor Xavi Masip, del Departament d' Arquitectura de Computadors, ha rebut un "2016 IBM Faculty Award" pels seu treballs en l’àrea de fog i cloud computing.

El Grup de recerca CRAAX amb Horitzó 2020

El grup de recerca CRAAX, liderat pel professor Xavi Masip que actualment participa en el projecte CIPSEC (Enhancing Critical Infrastructure Protection with Innovative Security Framework), serà el coordinador del projecte mF2C (Towards an open, Secure, Decentralized and Coordinated Fog-to-cloud Management Ecosystem),  que s'iniciarà el pròxim mes de gener del 2017.

Ambdòs projectes són concedits per la comisió europea dins el programa Horizon 2020.

Veinte años enseñando física con naves espaciales, monstruos y superhéroes

Entrevista als professors Jordi José i Manuel Moreno al diari digital eldiario.es:

Veinte años enseñando física con naves espaciales, monstruos y superhéroes

Dilluns, dia 10 d’octubre s'ha dut a terme la Jornada Territorial de Divulgació de la Cartografia dels Hàbitats Litorals de Catalunya a EPSEVG Escola Politècnica Superior d'Enginyeria a Vilanova i la Geltrú (Av. Víctor Balaguer, 1 – Sala de Juntes)

La durada prevista de la jornada és d’aproximadament 3 hores, distribuïdes en 1’5h de xerrada interactiva i dubtes i 1’5h en una sortida de camp.
Aquesta xerrada serà breu i amena, especialment enfocada a la franja litoral de la nostra àrea on es parlarà de la gran utilitat del manual dels hàbitats litorals per garantir l’accés a la informació ambiental, l’avaluació i el seguiment del patrimoni natural i la seva biodiversitat.

Biblioteca i Vilanova Design Day

Durant el Vilanova Design Day trobareu a l'Escola, la Pop Up Library dedicada al món del disseny. Aquesta biblioteca efímera contindrà llibres en diversos àmbits del disseny: des de moda, mobiliari, grafisme, biografies de dissenyadors, etc.

La mostra inclou material provinent de la Biblioteca de l'EPSEVG, però també de la Biblioteca de l'ETSAB, la BCUM, la BCT i la Biblioteca de l'ETSEIB.

Us animem a venir a fullejar-los còmodament o a agafar-los en préstec, allà mateix.

Inauguració del curs 2016-2017

13 d'octubre a les 12:30 h a la Sala d'actes de l'EPSEVG

Ada Lovelace Day UPC 2016

El 19 d'octubre el Campus de Vilanova participarà en la jornada Ada Lovelace Day UPC 2016. Aquesta jornada te com a objectiu de conèixer les motivacions de les estudiantes TIC UPC per triar els estudis TIC i facilitar-los espais de xarxa.

Conferència del professor Joan Gómez i Urgellés

El proper dijous 20 d'octubre de 2016 de 18h a 20h a l'auditori de Neàpolis.

Conferència que sobre diferents sistemes i codis de xifrar i desxifrar missatges secrets des dels temps dels egipcis fins els sistemes actuals.

Conferència Gratuïta, cal inscripció prèvia a: www.campusmed.net