núm. 372 - Setmana del 28 de novembre de 2016

Organització de l'equip directiu de EPSEVG

El nou equip directiu de l'EPSEVG està format per:

DIRECTOR: Frederic Vilà Martí
SOTSDIRECTOR CAP D'ESTUDIS: José Antonio Román Jiménez
SOTSDIRECTOR DE RELACIONS INTERNACIONALS I PROMOCIÓ: Joan Vicent Castell Balaguer
SOTSDIRECTOR D'EMPRESA I EQUIPS DE COMPETICIÓ MOTOR STUDENT: Joan Josep Aliau Pons
SOTSDIRECTORA D'EXTENSIÓ UNIVERSITÀRIA: Emilia Papiol Vera
SOTSDIRECTOR D' INFRAESTRUCTURES DE CAMPUS: Daniel Guasch Murillo
SECRETARI ACADÈMIC (en funcions): David Raya Marcos

CAP DE SERVEIS UTG: José Miguel Quiñones Ruiz

A la pròxima comissió permanent del dia 14 de desembre s'informarà de la composició de l'equip de forma oficial.

El Director de l'EPSEVG al Consell de Govern

El passat dimecres, dia  23 de novembre, es van dur a terme les eleccions per cobrir una vacant del representant dels Directors de Centre al Consell de Govern.

Frederic Vilà  va ser escollit d'entre les 3 candidatures que s'hi van presentar.

La professora Marta Díaz present a les Jornades New Friends 2016

Aquest novembre els robots assistencials han estat protagonistes en les Jornades New Friend 2016.

La professora de l'Escola Marta Díaz, ha estat present a l'esdeveniment com a investigadora de la UPC, presentant el treball que es duu a terme a l'Hospital Sant Joan de Déu amb el robot Pleo com ajudant d'infermeria.

Assistits per autòmats (La Vanguardia)

Mitja Marató Ciutat de Vilanova 2016

El pròxim 11 de desembre de 2016, el Club Esportiu Universitari del nostre campus organitza per tercer any consecutiu la Mitja Marató Ciutat de Vilanova (MMCV). A més, aquesta és, per segon any consecutiu, seu del Campionat de Catalunya Universitari de Mitges Maratons.

El Projecte de la MMCV acull també accions solidàries (aquest any amb les associacions Amics de la Gent Gran, Afectats i Familiars de Malalties Mentals del Garraf, i Vilanova Actua), així com de suport a l’esport infantil (aquest any donant suports a la Fundació Esport Base i als col·legis El Cim, Margalló i l’Arjau).

La cursa surt a les 10 h del matí de les pistes d’atletisme i recorre llocs tan emblemàtics com el Passeig Marítim, Caputxins, la Rambla, Castell de la Geltrú, Portal del nin, etc.).

Ens agradaria poder comptar amb la participació de molts més estudiants que la resta d’universitats i per això tots els alumnes de la UPC Vilanova (i només la UPC Vilanova) podran gaudir d’un descompte d’un 10% en la inscripció si la fan abans del 30 de novembre.

L'inestimable ajut dels Llunàtics UPC, com a voluntaris de la cursa, fa possible un dels avituallaments, repartint begudes i fruita a tots els corredors. Ens agradaria poder comptar amb més voluntaris/voluntàries de la nostra comunitat, estudiants, PAS i PDI.

Si voleu més informació, accedir al descompte o formar part del projecte fent de voluntari/a, podeu adreçar-vos a:
Esports.epsevg@upc.edu
www.mmcv.run

Innova Days 2016 a UPC Commons

Des de Serveis de la Biblioteca de l'EPSEVG s'ha procedit a la publicació en el Portal de Coneixement UPC Commons de les III Jornades d'innovació, qualitat i emprenedoria: Innova days, Vilanova i la Geltrú, 30 de juny i 1 de juliol de 2016.
Trobareu tot el material docent dels participants i una valoració de les jornades a:

Innova Days 2016

Dinar de Nadal

El dinar de Nadal se celebrarà el pròxim dia 22 de desembre a les 14:00 h.

Menú:

Sopa d'escudella

Pollastre rostit amb panses i pinyons

Natilles amb neules

Cafè

Beguda (aigua, vi, cava)

Preu: 12 euros

Data límit per apuntar-se: 19 de desembre

Loteria de Nadal 2016

Les participacions de la Loteria de Nadal 2016 de l'Escola es poden adquirir fins al dia 12 de desembre o fins a esgotar les existències.
Lloc: Secretaria de Direcció i Administració (maria.belen.sanchez@upc.edu)
Preu: 5 €/participació

Estada Recerca Luis H. Montoya de la UAM de Mèxic

Luis Héctor Montoya, estudiant de Maestría en Ciencias y Artes para el Diseño, de la Universidad Autónoma Metropolitana, Unidad Xochimilco, México, está duent a terme una estada de docència i recerca aquest més de novembre a la seu de la Càtedra a l'Escola.

La finalitat és desenvolupar un treball enmarcat en l'entorn d'educació i interacció persona-ordinador i en concret amb el títol de "Análisis de usabilidad colaborativa y estilos cognitivos", per tal d'analitzar l'aprenentatge dels estudiants en funció de l'estil cognitiu emprat, i definint mètriques d'efectivitat, eficiència i satisfacció.

El treball s'està realitzant amb la col·laboració i suport de Ramon Vilanova (Escola d'Enginyeria, UAB), Daniel Guasch (Càtedra d'Accessibilitat) i Pere Ponsa (Disseny de Sistemes Interactius).

Jonada Taller d'esbós de producte

Vilanova Design Team organitza un taller d'esbossos en el disseny industrial el pròxim dia 1 de desembre a les 12:30 h a la Biblioteca de l'EPSEVG.

Conferència Lectura digital: amenaça o oportunitat

Divendres 2, a les 19 h a la sala d'actes en el marc d'activitats de l'Aula d'Extensió Universitària de la Gent Gran.