núm. 373 - Setmana del 12 de desembre de 2016

Projectes EPS 2017

En la propera edició dels Europen Project Semester (EPS) es desenvoluparan els següents projectes:

...

Tots aquests projectes son realitzats per equips d'estudiants de diferents nacionalitats entre Febrer i Juny del 2017 i tutoritzats per professors de la casa. Si esteu interessats en participar en la tutorització d'algun d'aquests projectes podeu comunicar-nos-ho a traves del correu eps@upc.edu.

Recordar-vos que el mes de gener proper començaràn les classes d'anglès a Unicor per aquells professors que en aquesta o en properes edicions vulgueu participar dels projectes docents en anglès al'EPSEVG. Poseu-vos en contacte en nosaltres a través del mateix correu eps@upc.edu si esteu interessats.

Nou cap de la Unitat de Suport Institucional i Relacions Externes

El passat 1 de desembre, Jaume Pérez va prendre possessió com a Cap de la Unitat de Suport Institucional i Relacions Externes de la UTG Campus de Vilanova.

Informació i procediments sobre el Treball Final de Grau / Màster per el període 2016/17-1

En el document adjunt trobareu la informació en relació als punts següents sobre el Treball Final de Grau, TFG i Treball Final de Màster, TFM:

1. Tribunals de TFG/TFM
2. Models d’informes i criteris d’avaluació dels TFG/TFM
3. Vist i plau per la presentació del TFG/TFM
4. Calendari de Lectures de TFG/TFM
5. Documentació addicional a lliurar el dia de la presentació del TFG/TFM

Pocediments TFG_TFM

Informació de la Unitat de recursos, Economia i Serveis

En el document adjunt trobareu informació sobre:

Tancament econòmic 2016
Contractació de Viatges
Personal de la Unitat de Suport a la Recerca (USR)

Informacions vàries recerca

Astronomia a BTV

Intervenció del prof. M. Moreno al programa DEUWATTS: Històries de l'Univers, de BTV emés el dimarts 6 de desembre. Comenta les errades i encerts de tres films recents de contingut astronòmic: Gravity, Interstellar i The Martian (minuts 17-20 del vídeo).

Històries de l'Univers

El Gran Recapte a la UPC 2016: del 12 al 21 de desembre

El Campus UPC Vilanova col·labora amb el recapte d'aliments que la UPC gestiona juntament amb el  Banc dels Aliments. Podeu portar: brou, conserves peix, llet, llegums cuits, galetes, oli, llet maternitzada, farinetes i pures infantils, arròs i pasta. Cal evitar els envasos de vidre.

Trobareu punts de recollida a: Biblioteca, Consergeria i al Bar.

Ajudeu-nos a superar els 4.642.000 kg que es van recollir el 2015 entre els 2.500 punts de recollida.

Loteria de Nadal

Encara podeu adquirir participacions de loteria de Nadal, a 5 € cadascuna, al despatx de Direcció. En trobareu fins al dijous 15 de desembre, o fins que s'esgoti.

Dinar de Nadal

Recordeu que l'últim dia per apuntar-se al dinar de Nadal és el dia 19 de desembre!

A prop de les iniciatives

El passat dia 1 de desembre Vilanova Design va organitzar a la Biblioteca, el Taller de Sketching amb molt d'èxit, l'aula de formació estava plena.

Aquesta acció vol mostrar la voluntat de la biblioteca d'obrir-se a la seva comunitat d'usuaris i esdevenir un punt de trobada entre professorat, personal d'administració i estudiantat per crear nou coneixement dins el Campus.

Si teniu al cap alguna iniciativa, feu-nos-la saber per veure com us podem donar suport.

Curs Inferència i Machine Learning

Els propers dies 13, 14, 20 i 21 l'Escola acollirà el curs Inferència i Machine Learning del Campus de la Mediterrània.

Aquest curs té per objectiu poder fer una previsió en base a unes dades concretes.
Per formar part de la comunitat UPC gaudiu d’un 30% de descompte en totes les activitats organitzades pel Campus de la Mediterrània.

I després dels Graus, què?

Sessió informativa per als estudiants graduats recentment o que es graduaran aviat.

Dijous 16 de desembre, de 12:30 a 14:00 h a l'aula AA207 de l'EPSEVG.

Concert de Nadal

Divendres 16, a es 19 h a la Sala d'Actes, La coral "La veu de l'Aula" de l'Aula d'Extensió Universitària de la Gent Gran oferirà un concert de Nadal.