núm. 375 - Setmana del 9 de gener de 2017

Requisit Certificació Tercera Llengua. Xerrada Informativa.

Els estudiants que van accedir per primer cop a la universitat el curs 2014-15 provinent del batxillerat i les PAU o de cicles formatius de grau superior,  han d'acreditar el coneixement d'una 3a llengua amb un certificat d'idiomes del nivell B2.

Dintre de la campanya informativa al respecte, el proper dia 12 de Gener, a les 12:30 a la Sala de Juntes hi haurà una xerrada per part de la directora del Servei de Llengües de la UPC, la Sra. Marta de Blas a la qual s'ha convidat a tots els estudiants i a la que també pots assistir com a PDI o PAS interessat.

També, els detalls d'aquesta normativa es poden consultar a la pàgina: Taula de certificats d'idiomes

Taller de Disseny d'Envasos

Dilluns passat 19 de desembre va tenir lloc el taller "Disseny d'envasos per Prevenir i Facilitar el seu Reciclatge" dirigit als estudiants de disseny industrial.  El taller forma part dels que l'Agència de Residus de Catalunya ve fent anualment al nostre centre i en aquesta ocasió va estar impartit per personal de l'agència ecoembes.

Crowdfunding Equip Formula Student 2016-2017

Des de l'equip Vilanova Formula Team de la EPSEVG us animen a participar en un nou projecte de crowdfunding a través de la plataforma Kickstarter. Busquen el major suport possible per aconseguir el seu objectiu en un termini de 60 dies.

En aquest projecte es pot veure, a manera de vídeo resum, com l'equip ha estat treballant aquesta última temporada per aconseguir un monoplaça de competició, així com els objectius que es marquen per a aquesta temporada 2016-2017.

Obertura extraordinària en època d'exàmens

La Biblioteca estarà oberta aquests dos caps de setmana: els dies 14, 15 i 21, 22 a més del festiu a Vilanova, el dimarts 17 de gener.

L'horari d'obertura serà de 10.30h a 20h i la biblioteca funcionarà només com a sala d'estudi, per tant, no s'oferiran els serveis bibliotecaris habituals com el préstec d'ordinadors portàtils o la reserva de sales de treball en grup.

Hi tindran accés només els membres de la comunitat universitària UPC i de les universitats públiques catalanes, prèvia acreditació amb el carnet universitari corresponent.

Presentació de l'empresa IGUS

Dimecres dia 11 de gener de 2017 a les 10:30 h  a la Sala d'Actes tindrà lloc la presentació dels productes, empresa i tecnologia de l'empresa IGUS. Coordina l'Equip VFT.

Presentació del Grup TORRECID

Dijous dia 12 de gener de 2017 a les 12:30 h a la Sala d'Actes tindrà lloc la presentació del Grup, captació de Talent, nous enginyers.

Conferència Viure del cuento: el dia a dia d'un il·lustrador infantil

Divendres 13, a les 19 h a la Sala d'Actes a càrrec de l'escriptor i il·lustrador, Sebastià Serra.