núm. 376 - Setmana del 23 de gener de 2017

Premi Ecodisseny 2017

Ja estan obertes les inscripcions al Premi Catalunya d’Ecodisseny 2017!
El passat 16 de febrer es va obrir el Formulari de presentació de candidatures d’aquest Premi, adreçat a dissenyadors, fabricants de productes, impulsors d’estratègies i estudiants, de Catalunya i romandrà obert fins el 28 de febrer de 2017
En aquesta edició el Premi torna a tenir una categoria específica per a estudiants: la categoria D. Disseny Jove. Està adreçada a estudiants o titulats novells que estiguin cursant o hagin acabat estudis de Batxillerat, Cicles Formatius o Universitaris a centres de Catalunya (entenent per titulats novells aquells que hagin finalitzat els estudis amb una data no anterior a l’1 d’octubre de 2014).
Es poden presentar productes en el mercat, productes en desenvolupament (pensem que serà el més oportú per a estudiants) o estratègies d’ús o foment de productes, sempre i quan hagin tingut en consideració criteris d’ecodisseny. És un premi dotat econòmicament amb 5000 € per al guanyador de cada categoria i altres beneficis per a guanyadors i participants.
Trobareu tots els detalls de les bases de la convocatòria al fulletó explicatiu i a la resolució de la convocatòria.
Animeu als vostres alumnes i ex-alumnes a participar-hi!

Jornada Innovant des de la col·laboració - 3F al Campus del Besòs

#SiCollaboroInnovo

La jornada està dirigida a persones que treballen a l'administració pública, o hi estan vinculades o interessades, i es pregunten quina és la realitat, utilitat i potencialitat del treball col·laboratiu per innovar en els serveis públics.

La gestió de serveis públics es troba en un moment apassionant, amb dificultats enormes, però també possibilitats noves que mai hauríem somniat. En aquest context, emergeixen espontàniament respostes col·laboratives que pretenen respondre des de l'administració des d'una altra lògica. Què tenen en comú? Què provoquen? Cap on van? On s'encallen?

Ens proposem compartir casos, metodologies i experiències sobre la innovació en el sector públic des de la col·laboració, i co-construir noves visions de futur per ajudar el canvi a l'administració pública des de la connexió de persones inquietes i compromeses.

Menú del Bar

Durant aquestes setmanes que no hi ha classes, els qui es quedin a dinar al Bar, hauran de comunicar-ho abans de les 11 h del matí. Recordeu que cada setmana podeu trobar el menú al web de l'Escola.

Menú-Bar

A la recerca d'un sexenni?

Sabies que podem ajudar-te a revisar les citacions bibliogràfiques que necessites presentar en l'obtenció dels teus sexennis?

Si has d'acreditar la teva recerca i necessites suport per justificar les teves publicacions, posa't en contacte amb nosaltres: biblioteca.epsevg@upc.edu

Màster de Disseny de la UPC

Dimarts, dia 24, a les 12 h, reunió informativa a l'aula AA101.

Acte de Graduació promoció 2015/2016

Aquest divendres, dia 27, tindrà lloc l'Acte de Graduació de la promoció 2015-2016. L'acte se celebrarà a les 19 h a l'Auditori Eduard Toldrà de Vilanova i la Geltrú.
En aquesta edició el nombre de graduats inscrits és de 96 alumnes.