núm. 378 - Setmana del 6 de febrer de 2017

Acte de Graduació promoció 2015/16

L’Acte de Graduació, de passat divendres, 27 de gener de 2017, va estar presidit pel del Sr. Xavier Cañavate, vicerector d'Ordenació Acadèmica de la UPC, la Sra. Ariadna Llorens, quarta Tinenta d'Alcaldia i Regidora d'Innovació, TIC i TEGAR de l'Ajuntament de Vilanova i la Geltrú i de Frederic Vilà, Director de l’EPSEVG.

Durant l'acte, els nostres graduats i graduades van rebre un diploma que commemora la finalització dels estudis de grau o màster.

Totes les fotografies

Promoció a Institut INS Josep Lladonosa de Lleida

El passat 3 de febrer, el sotsdirector Juanjo Aliau va fer una xerrada de promoció a l'Institut INS Josep Lladonosa de Lleida. Aquest acte de promoció va tenir una molt bona acollida.

Instal.lació nou SAI CPD EPSEVG

El passat 31 de gener del 2017, es va instal.lar el nou SAI pel CPD del Campus UPC Vilanova. Aquest equipament, permetrà protegir l'equipament de xarxa troncal del Campus i edifici VG123 (A), i els servidors de l'EPSEVG en cas de pérdua de fluïd elèctric i/o sobretensions.

Eleccions al Claustre UPC 2017

S'ha iniciat el procés electoral al Claustre UPC 2017. A on procedirà a la renovació total del Claustre. Aquestes eleccions es poden seguir al link adjunt.

Com a tret distintiu, aquestes eleccions es realitzaran amb votació electrònica.

Convocatòria ICT-2017

La convocatòria ICT-2017 és oberta i tancarà el proper 25 d’abril.

La informació sobre els tòpics que estan oberts es pot consultar a través del Participant portal,  i el programa de treball d’ICT , tot i que us animem a posar-vos en contacte amb l’Oficina de Projectes Europeus per tal d’obtenir suport en la preparació de propostes com en la cerca de socis. Disposem d’informació específica per a cada tòpic més enllà del que podreu trobar al workprograme que us pot ser molt útil.

En aquest sentit i per tal de poder-nos organitzar millor i facilitar-vos un suport a l’alçada del grau d’excel·lència requerit, us agrairíem que us poséssiu en contacte amb nosaltres el més aviat possible, és una convocatòria molt competitiva i tot esforç contribuirà a que tinguem més èxit.

La persona de contacte de projectes europeus del campus és Lucía Alandes.

FUTUR té noves funcionalitats. Visibilitzem la teva recerca

Les  novetats més destacades són que ara, a FUTUR, també hi apareixeran els projectes R+D+I no competitius (que no disposen de clàusula de confidencialitat) i que s'ha habilitat un "Racó personal" per facilitar el perfil d'usuari i per poder crear una simulació d'un grup o entitat de recerca a partir de l'agregació de la producció dientífica de les persones components que s'hi afegeixin.

A més, la nova versió incorpora aquestes funcionalitats:

• Sala de premsa a les fitxes dels recercaires i organització
  • Visualització dels projectes no competitius a partir del 2016
  • Visualització dels recercaires que ja no pertanyen a la UPC a les fitxes d'organització
  • Guardar i rebre avisos de cerques realitzades al portal

Lectures de TFG els propers 7 i 8 de febrer

Demà i demà passat, 7 i 8 de febrer es realitzaran les lectures de TFG.

Formació a l'EPSEVG de l'empresa ALTAIR, del software Hyperworks

Els dies 7 i 8 de febrer, de 9h a 17:30h es realitzarà la formació del software Hyperworks, de l'empresa ALTAIR, a l'aula AI101. Als professors i estudiants d'equips de competició.

Aquest software d'alt nivell s'utilitza a la indústria aeroespacial, automoció, arquitectura, biomedicina, electrònica, energia, trens, marina, etc. Es poden realitzar treballs de composició, rotura, durabilitat, electromagnetisme, optimitzacio, anàlisis estructural, multifísica, etc.