núm. 379 - Setmana del 13 de febrer de 2017

Inaugurat el European Project Semester 2017

Divendres passar dia 10 va tenir lloc la sessió inaugural del European Project Semester 2017 ( EPS2017 Wellcome).

42 estudiants de 12 països han arribat a Vilanova per fer el seu treball final de grau. Neàpolis, Monocrom, L'Espai Far, Nutrapp i els grups de recerca LAB, CDAL i SARTI son els que han proposat els projectes que els estudiants realitzaran en grups multidisciplinars.

Participa en l'EPS!

Aquesta serà la desena edició del EPS. Durant aquest temps ens han visitat centenars d'estudiants d'arreu d'Europa i el mon i ens ha permès obrir les portes d'aquests mateixos països als nostres estudiants, mitjançant acords d'intercanvi que van augmentant any rere any. L'EPS es el motor d'aquesta roda.

Per que tots i totes ens puguem involucrar d'una manera senzilla en lEPS:

1. Hem creat el Board of Tutors, integrat pels tutors presents i passats que volen participar i també pels que vulguin explorar per primer cop la docència en anglès, de forma gradual. Us demanem que en formeu part.

2. El Board of Tutors cobrirà aquelles àrees de coneixement en les quals el tutor del projecte consideri que cal un reforç expert. La idea al darrera és simple: "Equips Multidisciplinars, Tutoria Muiltidisciplinar".

3. Des de l'Acadèmia Unicor Languages s'ofereixen classes d'anglès gratuïtes a tot aquell personal (PAS inclòs) que es vulgui involucrar en l'EPS o qualsevol altra iniciativa de docència en anglès a l'EPSEVG, ara o en el futur. Aquestes classes s'iniciaran el dijous 23 de febrer i properament publicarem hora i lloc.

Les persones interessades en aquestes classes podeu d'enviar un correu a: eps@upc.edu

Anima't! Parcicipa en l'EPS! Demana més informació a l'oficina de Internacionals!

Marisa Zaragozá, nomenada vicerectora d’Estudiants

El 6 de febrer, Marisa Zaragozá, Professora del Departament de Matemàtiques de l'EPSEVG, ha pres possessió com a vicerectora d’Estudiants de la UPC, prenent el relleu de Sisco Vallverdú, que ha ocupat el càrrec des del desembre del 2013.

Ponències de la Jornada Dret d'asil, què podem fer-hi des del Garraf

El Consell Comarcal de Garraf ha editat un monogràfic amb les ponències de la Jornada "Dret d'asil, què podem fer-hi des del Garraf", que es va dur a terme el passat mes d'octubre.

El document inclou el recull de les ponències, el testimoni d'un advocat i defensor de drets humans de Serra Leona, refugiat i resident a Catalunya, així com algunes reflexions de la presidenta del Consell Comarcal del Garraf, Glòria García; del conseller comarcal de cooperació i regidor de cooperació a Vilanova i la Geltrú, Juan Luis Ruiz i de la periodista Rita Marzoa, que va moderar la jornada.

Ponències de la Jornada

Cap a on anem a la Biblioteca? Nous horitzons

Avui l'equip directiu ha celebrat la seva reunió setmanal a la Biblioteca i hem aprofitat per explicar-los-hi les noves línies de treball que volem tirar endavant a la Biblioteca. Tenim moltes idees i ganes de canvi! Els hi hem explicat amb aquesta presentació.

La biblioteca s'ha de convertir en l'articulador i aparador del coneixement del campus.

La biblioteca s'ha de convertir en la segona casa dels estudiants.

Necessitarem moltes col·laboracions, vols sumar-t'hi? Escriu-nos a biblioteca.epsevg@upc.edu

Sessió monogràfica de l'Escola de Direcció d'Empresa (EDE)

Pel pròxim 15 de febrer l'Escola de Direcció d'Empresa (EDE) ha programat una sessió monogràfica amb el títol Estratègies d’innovació per a empreses que avancen, a càrrec del professor Franc Ponti Escuela de Alta Dirección y Administración (EADA). La sessió es completarà amb una aportació casuística presentada per l'empresa AKO.

Aquelles inscripcions que s'identifiquin en relació amb l'Escola Politècnica Superior d'Enginyeria de Vilanova i la Geltrú tindran un 12% de descompte.