núm. 380 - Setmana del 20 de febrer de 2017

Primera JPO 2017

El passat dimecres va tenir lloc la primera JPO de l’any. Disset alumnes van assistir a la xerrada inicial, on van intervenir, el Director de l’Escola, Frederic Vilà, Jordi Esteve com a coordinador dels estudis d’Informàtica, i Balduí Blanqué, proporcionant informació sobre els Estudis del Grau en Electricitat i les seves sortides professionals.

Posteriorment, se’ls va fer una visita guiada per alguns laboratoris, on el personal dels STL els van explicar les característiques i activitats que s’hi porten a terme.

El darrer indret que van visitar aquests potencials estudiants, va ser la Biblioteca.

Es té previst organitzar tres jornades de portes obertes més, d’aquí a finals de maig.

L'EPSEVG participa a la Jornada de la Robòtica de la UPC

El passat dijous, dia 16 de febrer, dins el marc de la Setmana de la Robòtica que se celebrava a la UPC, es van organitzar a la nostra Escola, tot un seguit d'activitats relacionades amb aquesta temàtica.

Unes 150 persones provinents de diferents centres educatius, van tenir l'oportunitat de veure diversos treballs i llibres exposats al vestíbul, així com la demostració del robot col·laboratiu LBR iiwa, de l'empresa KUKA Robots IBÉRICA, S.A.

També es varen organitzar visites al laboratori del robot industrial, així com diferents tallers de Lego Mindstorms, Arduino o caracterització de materials.

Per finalitzar, el Sr. Miquel López Asens, Director Tècnic de KUKA Robots IBÉRICA, S.A. va impartir la conferència: "Cobot KUKA + JAVA, en el camino de la Industria 4.0".

La jornada va resultar engrescadora per a tots els visitants, que van poder acostar-se, durant unes hores, a l'apassionant món de la Robòtica.

L’EPSEVG a les Jornades d’orientació professional del Prat de Llobregat

El dia 16 de febrer l’EPSEVG va assistir a la 19a Jornada d'orientació acadèmica i professional (JOAP). Aquesta jornada es va realitzar a 'espai Cèntric Espai Cultural, on en Jaume Pérez va participar en la taula sobre les enginyeries industrials i informàtica.

A la xerrada, on es va fer promoció dels estudis de Vilanova es va centrar en les sortides professionals de les nostres titulacions, van assistir estudiants de 2n de batxillerat de diferents instituts del prat interessats en les enginyeries.

L'esoterisme: estafa o ciència paranormal?. Entrevista al professor Manuel Moreno a Betevé

"L'esoterisme: estafa o ciència paranormal?" El dilluns 7 de febrer de 2017 el professor Manuel Moreno va ser entrevistat per la periodista Núria Ferré al programa La tarda de Barcelona, Betevé ràdio (91,0 FM). La resposta a la pregunta del titular de la notícia és ben clara: és una estafa.

Programa La Tarda

Convocatòria 6a. edició del Premi UPC a la Qualitat de la Gestió Universitària

El Consell Social convoca la 6a. edició del Premi UPC a la Qualitat de la Gestió Universitària que té com a finalitat reconèixer la gestió de qualitat en l'àmbit de l'activitat desenvolupada pel personal d'administració i serveis de la UPC.

La informació necessària i el formulari per presentar candidatures, fins el 15 de maig de 2017, es troba a:

Premi UPC a la Qualitat de la Gestió Universitària

Hi ha moltes iniciatives desenvolupades pel personal d'administració i serveis que han suposat una millora de la gestió i que es mereixen ser reconegudes. Us animem a que presenteu les vostres candidatures.

PS. Per a qualsevol dubte o aclariment podeu posar-vos en contacte amb la Magda Rodríguez del Consell Social, consell.social@upc.edu, tel 16343