núm. 414 - Setmana del 11 de desembre de 2017

Xerrades a l'Institut Vinyet de Sitges i al Col·legi Sant Gabriel de Viladecans

L'EPSEVG visita dos centres per donar-se a conèixer.

El dijous dia 2 de novembre, la Unitat de Suport Institucional i Relacions Externes (USIRE) de l'EPSEVG va realitzar una visita a l'Institut Vinyet de Sitges i el dilluns 11 de desembre va visitar el Col·legi Sant Gabriel de Viladecans.

Ambdues xerrades es van adreçar a estudiants de primer i segon de batxillerat, comptant amb una participació d'uns 30 de l'Institut Vinyet i una vintena del Col·legi St. Gabriel.

Alguns d'ells van mostrar interès en les titulacions que s'imparteixen a l'Escola i d'altres en les que es fan a la UPC en general.

El professor Manel Moreno, convidat a la Feria Internacional del Libro de Guadalajara (México)

El professor Manel Moreno ha participat a la "Feria Internacional del Libro (FIL) de Guadalajara (México)", a la secció "La FIL también es ciencia" convidat per l'organització.

Entre d'altres activitats ha impartit les conferències:

De Superman a Interstellar: de cómo la ciencia-ficción ayuda a entender la ciencia

Ciencia y tecnología en Star Wars

I ha participat en les taules rodones i debats:

Ciencia y cine: el binomio que hace posible lo imposible

La ciencia de los superhéroes

Si hi esteu interessats podeu consultar el facebook de la Feria Internacional del Libro de Guadalajara (México).

Llibres nous que han arribat a la biblioteca

Han arribat nous títols amb els que podreu ampliar, encara més, els vostres coneixements. Podeu veure el llistat i reservar els que us interessin a: http://bit.ly/2jgboHq, o venir a la biblioteca i fullejar-los!

La innovació de la Biblioteca

Al blog de Nexus24 hi trobareu publicat un post d'opinió i reflexió de la Maria Hortènsia Álvarez sobre la innovació de la Biblioteca: https://nexus24upc.wordpress.com/2017/11/30/la-innovacio-de-la-biblioteca-de-lepsevg/

Xerrada sobre transferència de tecnologia i com posar en valor la recerca (ICFO) - 13 de desembre, 17.30 h.

Xerrada a càrrec de la Sra Alba Rosado (Institut de Ciències Fotòniques, ICFO), sobre transferència de tecnologia i com posar en valor la recerca, oberta a tota la comunitat EPSEVG, pel dia 13 de desembre a les 17.30 h. a l'Edifici C4, Aula 021B de l'EETAC, al Campus del Baix Llobregat, organitzada pel MASTEAM.

The Master's degree in Applied Telecommunications and Engineering Management (MASTEAM)(obriu en una finestra nova) organizes a weekly series of activities.

This week's activity will be a talk from Alba Rosado (ICFO, ProtoPixel), December 13th, 17:30h (duration 1h),Building C4, Classroom 021B, EETAC.

Title: TechTransfer and entrepreneurship: how to put in value assets emerged in research environment

Abstract: Academia, as domain intensive in knowledge and brainpower, is the perfect framework for incubating ideas in collaboration with peers with similar interests. Most part of those ideas will have an inherent value, which needs to be properly recognised and valorised in order to create impact. In this talk, I will discuss about several real experiences related to the transfer of technology to industry not only from a traditional viewpoint, but also through laboratory of ideas. In addition, we will review my personal experience co-founding ProtoPixel, the renowned studio of Barcelona that is changing the way that we experience the light through the use of a simple and intelligent lighting technology.

Festa de la Delegació d'Estudiants per a contribuir a la recaptació de fons per a la Marató de TV3 sobre les Malalties Infeccioses

El dia 14 de desembre la Delegació d'Estudiants de l'EPSEVG, organitza un esdeveniment per recaptar fons destinats a La Marató de TV3.

L'objectiu és implicar a l'estudiantat en una causa benèfica, i alhora que es gaudeixi de la vida social al campus.

S'ha organitzat una jornada on els estudiants podran participar per grups, en un seguit de jocs (Pictionary, Mimica, Hundir la Flota) al pati de l'edifici A, els guanys dels quals, aniran destinats a La Marató.
La Direcció ha autoritzat aquest acte festiu amb el compromís per part de l'organització de l'esdeveniment, de que no interferirà en el normal funcionament de la docència. És per això que de 12.30 h. a 15.00 h. hi haurà música i de 15.00 h. a 16.30 h., es respectarà el silenci per tal de no interferir en les classes..

Recordatori: Venda de Loteria de Nadal 2017 (acaba el 14 desembre)

Encara podeu adquirir participacions de loteria de Nadal, a 5 € cadascuna, al despatx de Direcció o a l'Oficina Oberta.

En trobareu fins al dijous 14 de desembre, o fins que s'esgoti.

Recordatori: Dinar de Nadal de l'EPSEVG

Recordeu que l'últim dia per apuntar-se al dinar de Nadal és el dia 19 de desembre!

El preu són 12 euros i la reserva s'ha de fer directamental Bar.