núm. 416 - Setmana del 8 de gener de 2018

Participació de l'estudiantat de l'EPSEVG a les enquestes sobre les Assignatures i l'Actuació Docent del Professorat del Curs 2017-18 Q1

En el primer quadrimestre del curs 2017-18, a l'EPSEVG s'ha aconseguit la major participació d'estudiants des que es fan les enquestes de forma electrònica. En total, ha participat un 37,44%, com es pot veure al gràfic adjunt.

EI fet d'ampliar el termini per respondre les enquestes des del 22 de desembre del 2017 fins el 7 de gener del 2018, ha permès a l'EPSEVG passar del 30,66% al 37,44% final. Tot i així, continuem estant una mica per sota de la mitjana global de participació de la UPC, tal com s'indica a la següent taula comparativa.

Evolució de la participació de l'estudiantat a les enquestes

Comparativa de la participació de l'estudiantat a les enquestes en els centres de la UPC (Curs 2017-18 Q1)

Informació sobre les actuacions de reforma i rehabilitació d’espais del Campus de Vilanova i la Geltrú

S’informa de l’execució d’actuacions en obres de reforma i rehabilitació, d’acord amb el projecte de redistribució d’espais del Campus aprovat en la Junta d’Escola Ordinària del 9 de novembre de 2017.

Aquestes actuacions estan previstes per aquest primer trimestre del 2018.

• Reforma dels  espais annexos del Bar, per instal·lar el nou taller de manteniment.
• Rehabilitació de l’antic taller per a instal·lar el nou equipament docent de Fressadora de Control Numèric.
• Redistribució d’espais de diversos despatxos de professors.
• Trasllat del Laboratori de Física a la planta 1ª de l’edifici Principal (VGA).
• Rehabilitació d’aquests espais de Física alliberats per a ubicar els Equips de Competició: Vilanova Formula Student, EPSEVG Racing Team (Moto de combustió) i EPSEVG E3 Team (Moto elèctrica).

Altres actuacions:

• Instal·lació de tancat perimetral a la coberta de d’edifici Principal de l’Escola (VGA).
• Revisió i certificació de les instal·lacions de megafonia d’emergències a totes les dependències dels edificis del Campus.
• Revisió i actualització de Plans d’Autoprotecció dels següents edificis: Edifici Principal de l’Escola (VGA), Aulari (VGB) i LAB (VGF).

Diada Castellera dels Llunàtics del dia 20 de desembre de 2017

El passat 20 de desembre va tenir lloc la Diada Castellera dels Llunàtics, la qual es va celebrar al campus de Vilanova.

Es van descarregar els següents castells: pilar de 4, 5 de 5, 7 de 5, 4 de 5 de Dones i dos pilars de 4 de sortida.

Es va convidar les següents colles: els Trempats de la UPF que van fer un 3 de 6, un 3 de 6 amb agulla i un 4 de 6, i els Xoriguers de la UdG que van dur a terme un 4 de 6, un 3 de 6 amb agulla i un 3 de 6.

En finalitzar la diada es va procedir al sopar i seguidament es va fer l'animació. A les 23.00 h. es va desallotjar a les colles per anar a Sitges.

En la diada van participar 83 castelleres i castellers.

Gaudiu d'un cap de setmana amb la Biblioteca oberta

Aquest cap de setmana, els dies 13 i 14 de gener, la biblioteca estarà oberta de 10.30 h. a 20.00 h. i funcionarà com a sala d'estudi. Això vol dir que no hi haurà servei de préstec ni reserva de sales però sí que es podran consultar els llibres a la sala i fer ús de tots els espais de la biblioteca.

Per accedir caldrà identificar-se amb el carnet d'estudiant.

Noves funcionalitats de FUTUR

FUTUR, el portal de la producció científica dels investigadors de la UPC, disposa de noves funcionalitats:

1. Per saber quins són els àmbits temàtics amb més producció científica i com es relacionen: es poden visualitzar mapes de coneixement a la pàgina principal.
  2. Per saber amb qui es relaciona cada investigador: a la pàgina personal de cada investigador es mostra gràficament la seva xarxa de col·laboració amb altres investigadors.
  3. Per buscar qui treballa sobre un tema: al racó personal, accessible des de l'opció "identifica't", es pot fer una cerca per paraula clau a la "cerca gràfica".
  4. Per mostrar la producció científica que ha generat un projecte competitiu de recerca: es genera una pàgina per a cada projecte i es pot buscar a "projecte".
  5. Per conèixer les spin-offs de la UPC s'ha afegit el botó "Spin Offs" a la pàgina principal.
  6. S'ha afegit la informació de coordinació d'un programa de doctorat a la pàgina personal de l'investigador.

Acte de Graduació de la Promoció 2016/ 2017

El proper dia 26 de gener, tindrà lloc l’Acte de Graduació dels/de les Titulats/des de la Promoció 2016/2017.

Data: Divendres, dia 26 de gener de 2018
Hora:  A les 19.00 h.
Lloc: Auditori  Eduard Toldrà de Vilanova i la Geltrú.

A dia d’avui hi ha inscrits 105 estudiants/tes titulats/ades per a participar a l’Acte de Graduació.

Targeto