núm. 460 - Setmana del 21 de gener de 2019

Nomenament de l'Ariadna Llorens com a nova Directora de l'ICE de la UPC

Us comuniquem que amb data 15 de gener de 2019, ha estat nomenada la nostra companya i professora de l'EPSEVG la Dra. Ariadna Llorens com a nova directora de l'Institut de Ciències de l’Educació (ICE). Volem felicitar-la i alhora desitjar-li els millors encerts en aquesta nova etapa.

Tanmateix, el dimecres 13 de febrer, a les 11.00 h., tindrà lloc l’acte de presentació pública de la nova directora de l'ICE, a la Sala d’Actes de l’edifici Vèrtex de Campus Nord.

Us animem a que assistiu a aquest acte de presentació.

Ja és obert el període d'inscripció al Premi Catalunya Ecodisseny 2019: una oportunitat de participació pels nostres estudiants

El Premi Catalunya d’Ecodisseny 2019, reconeix els productes i serveis que incorporin tàctiques per millorar el seu comportament ambiental al llarg del seu cicle de vida, i contribueixin a l’economia circular.

El Premi torna a tenir una categoria específica per a estudiants: la categoria Disseny Jove la qual està adreçada a estudiants o titulats novells que estiguin cursant o hagin acabat estudis de Batxillerat, Cicles Formatius o Universitaris a centres de Catalunya (entenent per titulats novells aquells que hagin finalitzat els estudis amb una data no anterior a l’1 d’octubre de 2016). Es poden presentar productes en el mercat, en desenvolupament o estratègies d’ús o foment de productes, sempre i quan hagin tingut en consideració criteris d’ecodisseny. És un premi dotat econòmicament amb 3.000 € per al guanyador d’aquesta categoria i altres beneficis per a guanyadors i participants (presència a l’exposició itinerant, al catàleg...).

Més informació disponible a l'enllaç de l'Agència de Residus de Catalunya i a la revista Sostenible .

El període d’inscripció és del 15 de gener fins el 28 de febrer 2019.

Animem sobretot al professorat de la titulació del Grau de Disseny, a incentivar el seu estudiantat a participar en aquest premi presentant les seves propostes.

Cartell

Coneixes les diferents col·leccions de la biblioteca?

Saps que, a més de les col·leccions de monografies per estudiar, també tenim altres tipus de col·leccions per distreure's? Saps com trobar els llibres als prestatges?

Totes les respostes a la nostra nova web: http://bibliotecnica.upc.edu/epsevg/colleccions

Recordatori - Nova edició del curs de Geogebra bàsic al campus de Vilanova

El proper 24 de gener, de 11.00 h. a 14.00 h. a l'aula VGA162, tindrà lloc un curs de Geogebra bàsic impartit pel professor Joan Vicenç Gómez Urgellés.

Aquest curs està adreçat al PDI i PAS. Donat que es realitza al nostre Campus, us animem a que us hi apunteu.

Adjuntem programa del curs i l'enllaç per a realitzar la inscripció.

Programa del curs

Recordatori - Invitació a l'Acte de Graduació de la Promoció 2017-18

Aquest divendres dia 25 de gener, a les 19.00 h. se celebrarà a l'Auditori Eduard Toldrà, l'Acte de Graduació de la Promoció 2017- 2018.

En aquests ocasió, seran 90, els titulats que hi participaran.

Donat que l'aforament de l'Auditori Eduard Toldrà és limitat, es prega la confirmació de l'assistència a l'acte del PDI i PAS interessat per a poder fer la corresponent reserva de seients.

Targetó