núm. 482 - Setmana del 1 de juliol de 2019

'8as Jornadas de Teoría de Números' a l'EPSEVG

La setmana passada, concretament del 25 al 28 de juny de 2019, van tenir lloc a l'Escola les "8as Jornadas de Teoría de Números" .

Es tracta d'un congrés de referència en l'àmbit iberoamericà de recerca en Teoria de Nombres, que va néixer justament a l'EPSEVG al 2005 i que, catorze anys després, ha tornat a casa nostra. Al voltant de 40 investigadors van gaudir d'un intens programa de conferències, que va incloure també una sessió especial dedicada al professor Josep González-Rovira amb motiu de la seva propera jubilació.

El campus de la UPC de Vilanova i el Club Nàutic de Vilanova han signat un conveni de col·laboració

El passat divendres dia 28 de juny, el campus de la UPC de Vilanova i el Club Nàutic Vilanova, van signar un conveni de col·laboració que té per objectiu que la nostra Escola pugui utilitzar instal·lacions i equipaments del Club.

L'accés al Club Nàutic i als Serveis que aquest ofereix facilitarà la tasca dels grups de recerca que centren part de la seva activitat al voltant del mar.

El conveni ha estat signat pel director de l'EPSEVG, Frederic Vilà i el president del Club Nàutic Vilanova, Jaume Ballbé. També hi van assistir Joaquim Olivé, director de SARTI, José Miguel Quiñones cap de la UTG del Campus de Vilanova i Àlex de la Fuente, gerent del Club Nàutic.

Enllaç web de la notícia del club Nàutic.

Publicat el factor d'impacte 2018

Ja està disponible l'edició del Journal Citation Reports (JCR) del 2019, basat en dades del 2018.
En aquesta nova edició:

• s'han inclòs 11.877 revistes representatives de més de 81 països, incloent 283 títols nous, dels quals 108 són d'accés obert;
  • s'han creat tres categories noves: Quantum Science & Technology (SCIE), Development Studies (SSCI) i Regional & Urban Planning (SSCI), i
  • s'han eliminat 17 revistes per garantir la integritat de les dades.

Recordatori del dinar d'Estiu de l'EPSEVG

Fins el dia 8 de juliol teniu temps per apuntar-vos al dinar d'estiu de l'Escola.

El preu són 12 € que poder portar a la Marissa o la Marian de la Unitat de Recursos i Serveis (Economia) en horari de matins.