núm. 503 - Setmana del 20 de gener de 2020

Es posa en marxa AFINS: programa de mentoria a l'EPSEVG

Després de rebre l'ajut econòmic per a la millora docent de la UPC per part de l'ICE, comença a posar-se en marxa AFINS.

AFINS és un programa de mentoria entre iguals que busca crear un xarxa segura i de confiança on es puguin crear vincles comunitaris entre els estudiants novells i els veterans per a resoldre qüestions socials o de contingut acadèmic. Al mateix temps, és un programa on els mentors podran desenvolupar competències de gestió i lideratge d’equips per completar la seva formació científico-tècnica.

AFINS vol millorar la integració dels nous estudiants i que repercuteixi en un major rendiment acadèmic i sentit comunitari del Campus de l'EPSEVG.

Busquem mentores i mentors

Fins el 30 de gener estarà oberta la convocatòria de 4 beques de 5h per a seleccionar les millores mentores i mentors. Es pot presentar qualsevol estudiant de l'EPSEVG si té més de 120 ECTS superats. Cal complimentar la beca a l'enllaç.

Congrés de Joves Investigadors de Química a l'EPSEVG: 'Onzena Trobada de Joves Investigadors dels Països Catalans'

Del 28 al 30 de gener de 2020, tindrà lloc a la nostra Escola la 11a Trobada de Joves Investigadors dels Països Catalans.

Aquest congrés està organitzat per la Societat Catalana de Química i aplegarà no només a joves recercaires sinó també a responsables de grups de recerca en Química.

L'objectiu és compartir el coneixement dels treballs de recerca amb la resta de la comunitat científica i fomentar la cooperació entre els investigadors en els diferents disciplines de la Quimica per tal d'incentivar la recerca i plantejar-se nous reptes.

El programa del congrés es pot descarregar del següent enllaç.

Objectius 2020 per a la biblioteca

Tens algun propòsit al voltant de la innovació docent o de la millora de la recerca que vulguis tirar endavant aquest 2020? Creus que la biblioteca podria ajudar-te en aquest propòsit? Estàs de sort perquè ara és el moment per compartir-lo! No estàs sola, ni sol, i a nosaltres, ens encanta col·laborar.

Iniciem un procés per definir els objectius i projectes que treballarem durant aquest any i estarem encantades de rebre la teva proposta. Ens pots venir a veure o enscriure'ns a: biblioteca.epsevg@upc.edu.

Conferència organitzada pel CUM: 'Simetria i fractals en música'.

El proper 28 de gener de 2020 a les 18.00 h. a l'Auditori Eduard Toldrà, el Campus Universitari de la Mediterrània (CUM) organitza la conferència: "Simetria i fractals en música".

Laura Farré Rozada, pianista i matemàtica vilanovina serà l'encarregada de relacionar música i matemàtiques en el camp de la simetria i els fractals.

Més informació i inscripcions a l'enllaç.

Recordatori - Invitació a l'Acte de Graduació de la Promoció 2018-19

Divendres dia 31 de gener, a les 19.00 h. se celebrarà a l'Auditori Eduard Toldrà, l'Acte de Graduació de la Promoció 2018-2019.

En aquests ocasió, els titulats que hi participaran seran 80.

Donat que l'aforament de l'Auditori Eduard Toldrà és limitat, es prega la confirmació de l'assistència a l'acte del PDI i PAS interessat per a poder fer la corresponent reserva de seients.

Podeu confirmar l’assistència per telèfon, al 93.896.72.48 o bé per email: promocio.epsevg@upc.edu.

La Bandera de l'EPSEVG sortirà un any més a la comparsa del Carnaval 2020

El dia 23 de febrer de 2020, a les 9.00 h. des de l'Escola, tornarà a sortir un any més la bandera de la comparsa de la UPC de Vilanova acompanyada de la xaranga "Helvéticos Show".

• El preu de la inscripció general és de 40 € per parella.
  • Per als estudiants, professorat i PAS de l’EPSEVG  la inscripció serà de 30 €.
  • Per als membres del UPC Club Vilanova Alumni (club dels ex-estudiants de l'EPSEVG) la inscripció serà de 30 €.
  • El preu de la inscripció inclou l'esmorzar.
  • Si no teniu el mocador aquest té un cost de 10 €.
  • Un cop feta la inscripció podeu fer el pagament al Servei d'Economia de l’Escola: Edifici UPC a l’Avinguda Víctor Balaguer, 1 de Vilanova. El pagament es podrà realitzar del 24 de gener al 14 de febrer de 2019. Horari: matins 9 a 13 h i el dimecres de 15 a 17 h.
  • Si teniu qualsevol dubte podeu trucar al 93.896.77.05 o enviar un correu a: promocio.epsevg@upc.edu. Les places són limitades.

Podeu fer la inscripció al següent enllaç (obriu en una finestra nova).

El vestuari de la comparsa de la UPC de Vilanova és el següent:

Nois:

• Barretina vermella
  • Faixa Vermella
  • Mocador
  • Camisa Blanca
  • Pantalons i sabates foscos
  • Llacet de vellut negre
  • Farcell
Noies:
  • Faldilla
  • Mantó