núm. 56 - Setmana del 8 de juny del 2009

Proves d'Accés a la Universitat

Un any més a l’Escola s’organitzen les Proves d’Accés a la Universitat (PAAU). Es realitzaran  dimarts 9, dimecres 10 i dijous 11 de juny, de 8.00h. a 15.00h, a l'edifici principal i a l'aulari.

Fi de recollida de peticions de programari per instal.lar en aules i laboratoris, curs 2009-2010

Ja s'han tancat la recollida de peticions de programari per instal.lar a les aules informàtiques, laboratoris i aules docents pel curs 2009-2010. A partir d'ara es començaran a preparar les aules i laboratoris amb el nou programari i actualitzacions demanades.

Del 13 al 24 de juliol es podran realitzar les proves del programari instal·lat per part del PDI, tant en les imatges d'ordinadors de laboratoris, com d'aules.

També informem que s'instal.laran les noves versions d'aquest programari pel curs vinent:
Microsoft office 2007
Autocad 2008
Maple 12

Per a més informació podeu trucar al SAT: 67719 o sat.epsevg@upc.edu

Nou correu electrònic del Secretari Acadèmic de l'EPSEVG

S'ha creat una adreça genèrica de correu electrònic pel Secretari Acadèmic de l'EPSEVG:   secreteriacademic.epsevg@upc.edu. A partir d'avui podeu adreçar els vostres correus a aquesta adreça.

1r Simposi de Treballs de Recerca de Batxillerat + Jornades de Portes Obertes

Els propers 15 i 16 de juny tindrà lloc a l'Escola el 1r Simposi de Treballs de Recerca de Batxillerat.

Juntament amb el Centre de  Recursos Pedagògics del Garraf  s'han organitzat unes jornades de treballs de recerca amb l’objectiu de potenciar l’àmbit científic i valorar de recerca. Un total de 60 alumnes de 2n de Batxillerat exposaran els treballs de recerca als més de 500 estudiants i estudiantes de 1r. Els títols que es presentaran pertanyen a l'àmbit de la tecnologia, humanitats, ciències i arts.

La inauguració de les jornades tindrà lloc dilluns 15, a la Sala d'Actes (9.30h). A partir de les 10h es presentaran els treballs a les diferentes aules de la 2a planta.

Han confirmat la participació en el 1r Simposi l'IES Alenxadre Galí,  IES Manuel de Cabanyes, IES Joaquim Mir, IES Dolors Mallafré, Escola Pia de Vilanova, IES Joan R. Benaprès, IES Vinyet,Escola Pia de Sitges i IES Cubelles.

Aprofitant la presència d'aquests alumnes, i amb d'altres que han confirmat la seva visita, es presentaran els estudis i es visitaran les instal·lacions de l'Escola.

2es Jornades de la Penedesfera: "Presència a la xarxa"

12 i 13 de juny, es celebraran al Vendrell les 2es. Jornades de la Penedesfera.

La Penedesfera és el col·lectiu de blocaires de l’Anoia, l’Alt i Baix Penedès i el Garraf, el col·lectiu més nombrós de Catalunya i  un dels més actius.

El President del Parlament de Catalunya, Sr. Ernest Benach inagurarà les Jornades. La seu de l'esdeveniment serà la Vil·la Casals - Museu Pau Casals de Sant Salvador del Vendrell. Durant els dos dies de les jornades es faran quatre taules rodones sobre cóm les noves eines de participació transformen les organitzacions polítiques, l’accés a les infraestructures de noves tecnologies i cóm els empresaris poden tenir una participació activa a la xarxa contra la crisi.
L'assistència és gratuïta, només cal una inscripció prèvia al web de la Penedesfera  http://www.penedesfera.cat on hi ha tota la informació de l'esdeveniment.