núm. 58 - Setmana del 22 de juny de 2009

Lliurament Informes Avaluació

Tal com indica el calendari acadèmic d'aquest quadrimestre, l'últim dia per lliurar els informes d'avaluació és el dia 26 de juny a les 14.00h
Les notes s'han d'introduir a PRISMA: https://esecretaria.pdi.upc.edu/ i després s'ha de tancar l'acta de cadascuna de les assignatures.
Així mateix, podeu imprimir els informes d'avaluació a partir del dia 29 de juny, signar-los i portar-los a secretaria.

Horaris comissions d'avaluació curricular

Els dies de les avaluacions curriculars són el 3 i 6 de juliol de 2009 pel primer cicle i el 7 de juliol pel segon cicle. A continuació es detallen els horaris de les comissions:

Divendres dia 3 de juliol
Fase Selectiva-Química                09:30
Fase Selectiva-Telecom.              10:00
Fase Selectiva-Electrònica           10:30
Fase Selectiva-Informatica           11:00
Fase Selectiva-Electricitat             11:45
Fase Selectiva-Mecànica               12:30

Dilluns dia 6 de juliol

Fase No Selectiva Informàtica (B1 i B2)   09:30
Fase No Selectiva Electrònica (B1 i B2)   10:15
Fase No Selectiva Telecom.(B1 i B2)       11:00
Fase No Selectiva Electricitat (B1 i B2)     11:45
Fase No Selectiva Química (B1 i B2)        12:30
Fase No Selectiva Mecànica (B1 i B2)      13:00

Dimarts dia 7 de juliol
Fase No Selectiva Automàtica (B1 i B2)    09:30

Les reunions es portaran a terme a l'Aula Màster.

Diferents mitjans de comunicació es fan ressò del 1r Simposi de Treballs de Recerca de Batxillerat

Diferents mitjans de comunicació fan  ressò del 1er Simposi de Recerca de Batxillerat que es va celebrar 15 i 16 de juny a l'EPSEVG. El Diari de Vilanova, El Punt, Canal Blau i el butlletí electrònic de l'Ajuntament de Vilanova i la Geltrú, van centrar el seu reportatge en difererents entrevistes als alumnes de 2n de batxillerat.

Diari el Punt

Diari de Vilanova

La Vanguardia presenta els grups de recerca del CTVG

En l'edició de 15 de juny la Vanguardia va presentar el Centre Tecnològic de Vilanova i la Geltrú i els grups de recerca.

CTVG a la Vanguardia

e-Comunicats a www.epsevg.upc.edu

Tots els e-Comunicats els podeu trobar a  www.epsevg.upc.edu/informacions i també teniu accés des de l'apartata PDI/PAS de la web.

Horari d’estiu del bar

Del 22 de juny al dia 24 de juliol, l'horari del bar de l’EPSEVG serà de 8 a 14 hores.

Residència Vila Nova: oferta exclusiva per al personal de la UPC per juliol i agost

S’inicia el període de reserva d’allotjament de la Residència Vila Nova pels mesos de juliol i agost.

Oferta exclusiva pel personal de la UPC des de 39 € la nit per dues persones durant els mesos de juliol i agost amb estades mínimes d'una setmana a la Residència Universitària  Vila Nova .

Per més informació podeu visitar el web www.grupqualitat.com/residencia o bé posar-se en contacte per correu electrònic residencia@grupqualitat.com o al tel 938142960

L'EPSEVG participa en la Fira Internacional d'Idees i Invents

Un any més el Campus de la UPC de Vilanova (EPSEVG+CTVG) participa a  la Fira Internacional d'Idees i Invents, l'ATTIC '09. Del 26 al 28 de juny a Neàpolis  s'exposaran i mostraran els invents inèdits per part de les empreses participants. El Campus tindrà un paper destacat amb un estand de 16m on es mostra el treball de diferents grups de recerca.

Conferència "Catalunya vista des de dintre i des de fora" a càrrec de Víctor Alexandre i Matthew Tree

Els escriptors Víctor Alexandre  i Matthew Tree presentaran la conferència "Catalunya vista des de dintre i des de fora" el proper divendres 26 de juny a les 19h a la Sala d'Actes de l'Escola. Finalitzarà la conferència amb l'actuació del Cor La veu de l'Aula. L'activitat es du a terme gràcies a l'Aula d'Extensió Universitària de la Gent Gran de Vilanova i la geltrú.