núm. 63 - Setmana del 27 de juny del 2009

Horaris del Serveis de l'EPSEVG agost 2009

Us informem del horaris del mes d'agost dels diferents Serveis de l'EPSEVG.
Aprofitem per dir-vos que e-Comunicats EPSEVG tornarà al setembre. Bon estiu!

SERVEIS
HORARI
Registre públic
Servei d’Informació i Organització - SIO
Serveis Tècnics de Laboratoris – STL
Univers
TANCAT (21/7 – 26/8)
Negociat d’Administració i Direcció
TANCAT (10-31/08)
Negociat Econòmic
Consergeria
OBERT 8-20h. (Dill. – Div.)
Serveis Informàtics – STIC
TANCAT (10-26/08/09)
 la resta obert de 09.00h.-14.00h.
Servei d’Atenció Tècnica – SAT
TANCAT (10-26/08/09)
La resta obert de 09.00h.-14.00h.
Servei de Manteniment
OBERT 08.00h. – 15.00h.
Àrea de Relacions Externes (Oficina Oberta)
Negociat de Gestió Acadèmica
Càtedra d’Accessibilitat
TANCAT (30/7- 26/08)
Centre Tecnològic Vilanova i la Geltrú
Neàpolis

Nova biblioteca digital

Bibliotecnica, la biblioteca digital de la UPC, estrena una nova versió més amigable i amb noves prestacions. Entre les seves noves funcionalitats destaquen un nou buscador que permet cercar per paraula clau a bibliotecnica, al catàleg UPC i UPCommons, un nou apartat que recull que totes les gestions en línia que es poden realitzar mitjançant aquesta plataforma i una agenda que informa de totes les activitats que es duen a terme a totes les biblioteques UPC. A hores d'ara aquesta nova versió està en fase de tasteig així que us agrairem si ens feu arribar els vostres comentaris, suggeriments i que ens informeu si detecteu alguna possible millora.

Us animem a què feu un tast d'aquesta nova eina!

Festa 5 d'agost

Us recordem que el dimecres 5 d'agost és festa local i Festa Major a Vilanova, la Mare de Déu de les Neus.

Cursos del Campus Universitari de la Mediterrània (CUM)

A partir del dilluns, 27 fins divendres, 31 de juliol, a l’Aula I-101, a partir de les 16.00h. s’inicia el curs: “INTRODUCCIÓ AL FLASH”. Aprendrem cóm fer una web en Flash i  cóm navergar-hi, cóm crear animacions, així com fer servir eines del Flash amb imaginació perquè el resultat sigui el més atractiu possible.
 Per obtenir més informació anar al web: www.campusmed.net/