núm. 65 - Setmana del 14 de setembre del 2009

Telèfons d'atenció d'incidències als passadissos de l'Escola

S'ha instal·lat un telèfon d'atenció d'incidències a cada una de les plantes de l'escola.
Aquesta acció vol facilitar la resolució de petits problemes que es poden donar tant a les aules com als laboratoris.
Per la seva localització disposen d'un cartell identificatiu i  es poden realitzar només trucades internes.
Aquests telèfons es troben davant de I01 (Planta 0), davant L108 (Planta 1) i davant A26 (Planta 2).

Nou gestor de reserves de recursos unificat del Campus de Vilanova

A partir del 14 de Setembre estarà operatiu l’aplicatiu per poder realitzar la reserva de recursos de tot el Campus de Vilanova. Mitjançant aquest aplicatiu es podran fer reserves dels recursos disponibles per part dels usuaris del Campus. Es podran reservar recursos com:

• Aules de l’EPSEVG
  • Sales i aules de presentacions i reunions
  •  Portàtils
  • Material electrònic
  • Canons de projecció
  •  Etc

Aquests recursos podan ser de tot el campus: de l' EPSEVG, de la Biblioteca i del CTVG.

L’aplicatiu per defecte accepta la reserva del recurs, però s’ha  de tenir en compte que si una reserva no és adequada o hi ha una necessitat de màxima urgència i/o importància es pot canviar o anul•lar la reserva, prèvia consulta amb la persona que ha fet la reserva.

El manual i vídeos explicatius es troben a http://www.epsevg.upc.edu/stic/reserva-recursos.asp

A l’apartat de PDI/PAS hi ha una pestanya de Reserva de Recursos

Us recordem que per reservar els recursos de l’escola per a ús extern (activitats no reglades), heu de posar-vos en contacte amb la Secretaria de Direcció, la qual farà la reserva i us informarà del cost associat.

Eleccions al Claustre Universitari

El procés electoral del Claustre Universitari s'inicia el 16 de setembre amb la publicació del cens provisional. Podreu consultar-lo directament a l'adreça seuelectronica.upc.edu/eleccions i en els plafons habilitats al vestíbul. En el document adjunt trobareu el calendari electoral.  Per a més informació contacteu amb Negociat de Direcció i Administració.

Cartell