50è. ANIVERSARI DE L'EDIFICI DE L'EPSEVG

Ens plau comunicar-vos que estem enllestint els preparatius per a la propera commemoració del 50è. Aniversari de l’Edifici de la nostra Escola, on celebrarem un Dinar del 50è. Aniversari al que esteu convocats professors, exalumnes, alumnes, personal d’administració i serveis, en actiu i jubilats.

Aquest Acte serà presidit pel Rector de la Universitat Politècnica de Catalunya i l’Alcalde de Vilanova i la Geltrú i es farà el dissabte 9 de maig en una jornada en la qual també s’han programat les següents activitats:

- Recepció a l’Escola (a partir de les 10.00h.), on s’informarà del detall dels actes del dia.
            - Jornada de portes obertes a l’Escola, Biblioteca, CTVG i Neápolis.
            - Exposició de fotografies.
            - Conferència “De l’Escola Industrial a la UPC de Vilanova”.
            - Dinar del 50è. Aniversari de l’edifici al vestíbul de l’Escola (a les 14.00h).
            - Fi de Festa.

El preu del dinar és de 35,00€ per persona. Per a inscriure’s, podeu fer l’ingrés a “la Caixa” de Pensions de Barcelona, c/c 2100-0404-96-0200189997, fent-hi constar el nom i cognoms dels comensals, o al Negociat d’Administració i Direcció de l’Escola (Sra. Núria Vidal). El termini d’inscripció és el dia 30 d’abril. És important que respecteu aquesta data límit, doncs la complexitat de l’organització del dinar ens farà impossible atendre les vostres sol·licituds un cop passada aquesta data.

Confiem comptar amb la vostra presència, així com amb la dels vostres acompanyants si així ho desitgeu.

Tel. 93 896 77 01 - Email info.epsevg@upc.es - Copyright 2017