Presentació Projectes Control de Gestió - 27/05 - 10h

El dimecres, 27 de maig, a les 10.00h. a la Sala d’Actes, a l’igual com es ve fent anualment, l’assignatura que imparteix el Departament d’Organització d’Empreses de l’Escola i sota el paraigües del programa INNOVA, desenvoluparà els Plans d’Empresa dels projectes realitzats pels alumnes de l’assignatura de Control de Gestió de la titulació d’Informàtica. Aquest Tribunal estarà format per representants de la Cambra de Comerç de Garraf, ADEG, empresaris reconeguts. Aquest acte és obert per tots aquells membres de la Comunitat Universitària que els sigui d’interès.

Tel. 93 896 77 01 - Email info.epsevg@upc.es - Copyright 2017