Convocatòria de Beques postdoctorals Generalitat de Catalunya-Fulbright (BFUL 2009)

Aquesta convocatòria de l'AGAUR té com a objectiu atorgar beques postdoctorals a doctors que hagin obtingut la titulació en alguna de les universitats catalanes, per realitzar estades de recerca en universitats o centres especialitzats dels Estats Units d'Amèrica.

La durada de l'estada és de 6 a 12 mesos, sense possibilitat de renovació; i el periode ha d'estar comprès entre l'1 de setembre i el 31 de desembre de 2009.

La beca està dotada amb una assignació mensual, un ajut complementari (per a despeses de viatge, instal·lació i llibres), i una assegurança.

El termini de presentació de sol·licituds és fins al 20 de juny de 2009.

Podeu trobar tota la informació amb el text de la convocatòria, impresos i dades de contacte per a qualsevol consulta a:

Tel. 93 896 77 01 - Email info.epsevg@upc.es - Copyright 2017