Convocatoria mobilitat PAS UPC 2009

S'obre la convocatòria 2009 de mobilitat internacional adreçada al personal d’administració i serveis (PAS) de la Universitat Politècnica de Catalunya amb el suport del Vicerectorat de Política Internacional de la UPC en el marc del Pla de Política Internacional 2008-2015.

La mobilitat d’aquesta convocatòria s’entendrà com a formació per al lloc de treball de les persones que hi participin.  Enguany cal resaltar la possibilitat de sol·licitar aquest ajut per a l'assistència a seminaris, jornades i congressos.

Més  informació i el formulari a la pàgina web del Servei de Relacions Internacionals de la UPC: www.upc.edu/sri.
(https://www.upc.edu/sri/pdi-pas/mobilitat-de-personal-dadministracio-i-serveis/programes-de-mobilitat-1/pla-de-mobilitat-de-la-upc/)

Les sol.licituds hauran de presentar-se a qualsevol dels registres públics de la UPC: www.upc.edu/registrespublics/.

El termini de presentació de sol·licituds finalitzarà el 28 de juliol de 2009 i les estades hauran de realitzar-se entre l'15 d'octubre de 2009 i el 30 de setembre de 2010.

Per a qualsevol aclariment podeu posar-vos en contacte amb l’Oficina de Mobilitat de PDI/PAS del Servei de Relacions Internacionals, telèfon 93 413 75 30 o mobilitat.pas@upc.edu.

Des del Vicerectorat de Política Internacional es vol fomentar la participació d'aquest col·lectiu en accions de mobilitat internacional per tal d'afavorir la formació i per viure en primera persona una experiència internacional en l’àmbit laboral, contribuint d’aquesta manera a l’objectiu institucional d’internacionalitzar la UPC en tots els àmbits.

Tel. 93 896 77 01 - Email info.epsevg@upc.es - Copyright 2017