Cursos que ofereix el Campus Universitari de la Mediterrānia

A continuació us detallem els cursos que el Campus Universitari de la Mediterrànea (CUM) ofereix. El període d'inscripció finalitza quan totes les places han quedat cobertes, per tant, si hi ha disponibilitat us hi podeu inscriure al web www.campusmed.net/

Cursos que s'impartiran la setmana del 6 al 12 de juliol

Aula A-21 a partir de les 9.00h. s’inicia el curs: “PSICOPATOLOGIA INFANTIL PER A MESTRES”, aquest curs ofereix una resposta a les creixents demandes del col·lectiu de mestres sobre les dificultats emocionals, conductuals i cognitives que observen diàriament a l’aula.

Aula A-25 a partir de les 9h.30m. s’inicia el curs: “SUBMARINISME CIENTÍFIC”. L’objectiu d’aquest curs serà donar a conèixer les diferents tècniques que s’utilitzen en el submarinisme científic, mitjançant exemples i pràctiques i veure quin pot ser el paper dels bussos en el seguiment i gestió d’un espai natural.

Aula A-23 a partir de les 16.00h. s’inicia el curs: “PROFESSORS AMB LIDERATGE SOSTENIBLE. LIDERATGE AMB EL 2,0 (NIVELL 1 I 2)”. A la primera sessió es parlarà, entre altres temes: Què crema als professors?, Ser professor al segle XXI, Escapar sempre assegura la repetició d’allò del que escapem. Quedar-se i esbrinar si hi ha altres resultats possibles. El criteri de l’estre´s: “No puc controlar com em sento”, etc.

Aula I-02 a partir de les 16.00h. s’inicia el curs: “ELS FOTOLOGS, EL MESSENGER,...”, el mateix té com a objectiu abordar les competències pròpies de l’era digital, des del punt de vista teòric, però fonamentalment pràctic que podem treballar a l’aula.

Aula I-105 a partir de les 16.00h. sínicia el curs: “AUTOCAD”, el mateix té com a objectius crear i gestionar els dibuixos d’Autocad. Adquirir eines per la representació de projectes en 2D.

Aula A-21 a partir de les 9.00h. s’inicia el curs: “TDAH: DETECCIÓ, DIAGNOSI I TRACTAMENT”. El Transtorn per Dèficit d’Atenció amb o sense Hiperactivitat (TDAH) és el transtorn neurobiològic més freqüent a la infància a la infància. S’estima que el pateixen el 5% de la població infanto-juvenil, que equival a un o dos nens per aula.

Cursos per a la setmana del 13 al 17 de juliol

Aula I-101 a partir de les 9h.30m. s’inicia el curs: “ENERGIA SOLAR TÈRMICA: DISSENY D’INSTAL·LACIONS”. L’estudiant, quan acabi el curs, ha de ser capaç de dissenyar i fer estudis de viabilitat d’instal·lacions solars de baixa temperatura per escalfament d’Aigua Calenta Sanitària, Calefacció i Piscines, així com dimensionar tots els elements de la instal·lació.

Aula A-21 a partir de les 16.00h. a 20.00h. s’inicia el curs: “COM PARLAR EN PÚBLIC”. Parlar en públic ha de produir pànic? Aquest curs pràctic s’orienta a persones que han de parlar en públic (professionals, docents, comercials, etc) i volen millorar la tècnica.

Tel. 93 896 77 01 - Email info.epsevg@upc.es - Copyright 2017