JENUI 2010: Jornadas de Enseñanza Universitaria de Informática

16a edició de les Jornades d’Enseñanza Universitaria de Informatica (JENUI), a Santiago de Compostela.

L'objectiu d'aquestes jornades, promogudes per l'Asociación de Enseñantes Universitarios de Informática (AENUI) i organitzat per l'Escola Técnica Superior d'Enxeñaría (ETSE) de la Universitat de Santiago de Compostel•la, és afavorir el contacte i intercanvi d'experiències docents entre professors universitaris d’ informàtica, debatre sobre el contingut i els mètodes pedagògics empleats, les competències dels titulats, i presentar temes i enfocaments innovadors que permetin millorar la docència en les matèries d'informàtica a les Universitats espanyoles.

La participació en les Jornades tindrà lloc mitjançant conferències, ponències, pòsters i presentació de recursos docents, així com tertúlies i altres activitats que estimulen el contacte personal entre els docents.

Les contribucions (ponències, recursos i / o pòsters) s'organitzaran al voltant de les següents àrees: Arquitectura de computadors, Auditoria i seguretat informàtica,Bases de dades, Fonaments teòrics de la informàtica, etc.

Pel que fa referència al procediment en l’enviament de treballs, dates significatives i inscripcions, consulteu el document adjunt.

Per més informació:
jenui2010@usc.es