Estada de 7 dies a la JAMK (Finlāndia)

La West Saxon University of Applied Sciences Zwickau (Alemanya), ha organitzat un curs d’una setmana  a la JAMK University of Applied Sciences, Jyväskylä, (Finlàndia http://www.jamk.fi), destinat al disseny tecnològic de productes I al desenvolupament de diferents projectes innovadors considerant les necessitats de la societat en edat avançada I les persones amb discapacitats cognitives.

Aquest curs està adreçat a professorat d’enginyeria de la UPC.
Les activitats a realitzar són les següents:

• Impartir una classe sobre la matèria desitjada i en relació amb la temàtica, amb una durada opcional de mig dia o dia complert. Les classes seran en anglès.
  • Supervisió dels projectes que realitzin els estudiants.
  • Participar en altres projectes i activitats dels estudiants.

La durada de l’estada (cofinançada) és de  7 dies, a escollir entre el 6 i el 21 de març. (Veure document adjunt).

Data límit de presentació de sol•licituds: 28 de gener

Per  a més informació, contactar amb:
Raquel Vállez, de la Càtedra d’Accessibilitat de la UPC
raquel@catac.upc.es