Setmana solidària: Xerrada sobre l'Esclerosi Múltiple

Aquesta setmana, de l'1 al 5 de març, és la Setmana Solidària Universitària amb l'Esclerosi Múltiple a l'EPSEVG.  L'objectiu és doble: donar a conèixer i sensibilitar a la ciutadania sobre aquesta malatia, i la recaptació de fons.

Podeu fer el vostre donatiu a les guardioles (situades al bar de l'escola i al vestíbul) o bé col·laborar amb la compra de samarretes dissenyades en exclusiva per la Setmana Universitària amb l'Esclerosi Múltiple: 1 samarreta, 14 €;  2 samarretes, 24€.

Tanmateix, dimarts 2 de març de 15h a 16h a la Sala de Juntes,  tindrà lloc la xerrada de caràcter divulgatiu a càrrec de la Dra. Cristina Ramo servei de Neurologia HUGTP (Hospital Germans Trias i Pujol), sobre la malatia de l'Esclerosi Múltiple.

Tots els diners recaptats en les setmanes solidàries que s'organitzaran en diferents Centres de la UPC es destinaran a recerca.

Per al desenvolupament de la Setmana cal agrair la col·laboració i implicació dels voluntaris i voluntàries (estudiantat i l'AEUGG).

Per més informació

Tel. 93 896 77 01 - Email info.epsevg@upc.es - Copyright 2017