El Carretó del Lleure

Dijous 25 de març, de 12h a 14h el personal de la Biblioteca passarà  per l’Escola el Carretó del Lleure per poder prestar-nos in situ, en el nostre lloc de treball, tots aquells materials dels què pensem que podem fer un “excel·lent” ús durant el proper període de vacances de Setmana Santa.

Es tracta de llibres, cd's i dvd's més representatius de les diferents col·leccions no politècniques que es poden trobar a les Biblioteques de la UPC.

Per aquells que aquest dijous 25 de 12h a 14h no estiguin al seu lloc de treball,  podran passar-se per la Biblioteca a partir del migdia i fins al divendres per la tarda, per a cercar la novel·la o la película per les seves vacances.

Per cert, no oblideu passar per la Biblioteca si necessiteu preparar el vostre viatge. Les biblioteques de la UPC disposen de guies de viatge per qualsevol destinació dels cinc continents!

Tel. 93 896 77 01 - Email info.epsevg@upc.es - Copyright 2017