El LAB exposa el projecte LIDO a Viena

Michel André, director del Laboratori d’Aplicacions Bioacústiques (LAB), que té la seu al Campus de la UPC a Vilanova i la Geltrú, ha estat convidat com a conferenciant principal  a la Comprehensive Nuclear Test Ban Treaty que ha tingut lloc a Viena del dimecres 8 al divendres 10 de juny. André hi ha anat com a representant de la Universitat Politècnica de Catalunya per presentar-hi el projecte LIDO (mitjançant el qual es pot obtenir informació de la superfície marina d’arreu del planeta) com una eina més de control i monitorització dels successos acústics associats a les explosions nuclears i a l’impacte sobre diferents ecosistemes.

Més informació a http://www.epsevg.upc.edu/noticies-epsevg/1/2247

Tel. 93 896 77 01 - Email info.epsevg@upc.es - Copyright 2017