Es reactiva la cooperació amb Bolívia

Maria Álvarez, de la Càtedra d’Accessibilitat de la UPC, formarà part de l’expedició universitària que anirà fins a la regió boliviana de Chiquitania per millorar l’educació pública i els serveis socials de la zona. El projecte el dirigeix l’associació Universitat Sense Fronteres gràcies al finançament del Centre de Cooperació per al Desenvolupament de la UPC i l’Ajuntament de l’Hospitalet de Llobregat. A més, el Campus de la UPC a Vilanova i la Geltrú també hi fa una aportació econòmica, sorgida a través de les donacions voluntàries dels assistents al passat Dinar d'Estiu.

Durant els últims deu anys, com a fruit de la feina desenvolupada a l’assignatura Habitatge i cooperació de l’ETSAB per part de la professora Sandra Bestraten, a Chiquitania s’hi han construït més d’una desena d’equipaments entre aularis, biblioteques i escoles bressol. I sempre tenint en compte factors com la sostenibilitat social, econòmica i ambiental de l’indret.

Més informació a http://www.epsevg.upc.edu/noticies-epsevg/1/2256

Tel. 93 896 77 01 - Email info.epsevg@upc.es - Copyright 2017