Els nous alcaldes de la comarca parlen de promoció econòmica al Campus

El Fòrum Econòmic i Social del Garraf (FESG) ha organitzat, pel dimecres 28 de setembre a les 19h, una trobada a la Sala d’Actes del Campus de la UPC a Vilanova i la Geltrú amb els nous alcaldes dels sis municipis de la comarca: Neus Lloveras, de Vilanova i la Geltrú; Miquel Forns, de Sitges; Josep Antoni Blanco, de Sant Pere de Ribes; Mònica Miquel, de Cubelles, Rosa Huguet, de Canyelles; i Joaquim Mas, d'Olivella. Els representants municipals del Garraf, que van ser escollits a les passades eleccions locals del mes de maig, centraran les seves explicacions en la promoció econòmica que duen a terme en els seus respectius municipis i, en una segona tanda, parlaran de la promoció econòmica que efectuen per al conjunt de la comarca. Després d’aquestes intervencions, els assistents podran formular, d’una manera breu i concisa, tota mena de preguntes relaciones amb la temàtica tractada.

Més informació a http://www.epsevg.upc.edu/noticies-epsevg/1/2269

Tel. 93 896 77 01 - Email info.epsevg@upc.es - Copyright 2017