No et quedis enrera ! Comença la temporada esportiva

El Club Esportiu UPC-Vilanova enceta la Temporada Esportiva 2011/2012 amb moltes novetats.
Tenen previst posar en marxa dues noves seccions (Raid/Orientació i Running) que s’afegeixen a la secció de BTT de l’any passat. També posen en marxa un calendari d’activitats i un de competicions. D'altra banda, per a socis i comunitat universitària ofereixen descomptes que, de ben segur, us deixaran sense alè.

No us perdeu el calendari d’esdeveniments del seu perfil a facebook. És aquí on ho publiquen tot; de moment, i com a resum, aquesta setmana hi ha previst:

- Dimecres 19: Running. Entrenament running. Vilanova (20h)
- Dissabte 22: Orientació. Rogaining del Vi. Pontons
- Diumenge 23: Running. Cursa Poppular de VNG 6,5km
- Diumenge 23: BTT. MTB de la Dona. Sitges

Si estàs interessada o interessat en participar en alguna d'aquestes activitas o competicions contacta a esports.epsevg@upc.edu o al perfil del Club Esportiu a facebook.

Busca’ls a facebook, ja que allí tenen tota la informació detallada i actualitzada

Tel. 93 896 77 01 - Email info.epsevg@upc.es - Copyright 2017