CREDO: energía renovable i tecnología medioambiental

CREDO és un projecte dins del programa TEMPUS que abarca l'educació, la recerca i la innovació en l'àmbit de l'energía sostenible i la tecnologia medioambiental. Bòsnia i Hercegovina, Ucraïna, Molodova i Kirguizistan són països que es troben en la necessitat de recòrrer a sistemes energètics més sostenibles i comparteixen el problema d'una disminució del nombre d'estudiants de doctorat i, per tant, un envelliment dels investigadors i del professorat universitari.  CREDO dóna suport a les universitats de Bòsnia, Ucraïna, Moldàvia, Bòsnia i Hercegovina i Kirfuizistan en la seva voluntat de desenvolupar els estudis de doctorat.
La UPC , com a membre del consorci,  realitza aquesta setmana del 21 de novembre unes jornades durant  en Dilluns 21 i dijous 24 de novembre, Vilanova serà la seu. El programa es troba a http://www.eucredo.info/

Tel. 93 896 77 01 - Email info.epsevg@upc.es - Copyright 2017