Signatura electrònica d'informes d'avaluació per les assignatures de Graus.

Dimecres 27 hi haurà una sessió informativa de les 10.00 a les 11.30 a la Sala d'Actes per part del personal de la Oficina per l'Administració electrònica per explicar com es realitzarà la signatura electrònica dels informes d'avaluació d'aquest quadrimestre. Aquesta signatura electrònica només afectarà a les assignatures de graus.

Aprofitem per recordar-vos que per tal de poder signar electrònicament és necessari que:

1) Disposeu del vostre carnet de la UPC. Per a resoldre qualsevol incidència amb el carnet o certificat us podeu adreçar a l’OAE (Oficina per a l'Administració Electrònica) a l'adreça: identitat.digital@upc.edu.
2) Disposeu del certificat digital gravat en el carnet de la UPC. Us podeu adreçar a qualsevol de les entitats de registre instal·lades a les Biblioteques de la UPC. És imprescindible presentar el DNI o passaport i el carnet de la UPC. Per agilitar el servei us proposem que demaneu cita prèvia al web d’identitat digital en el que trobareu també informació detallada dels horaris https://www.upc.edu/identitatdigital.
3) L’ordinador des del que signeu tingui la configuració adequada. Al web d’identitat digital https://www.upc.edu/identitatdigital/assistents disposeu de les eines que us ajudaran en la correcte configuració dels equips amb el certificat digital del carnet de la UPC. Altrament sempre es pot signar des dels ordinadors que l’Escola ha preparat i que tenen garantida la configuració necessària

Com sempre podeu comptar amb el personal TIC per donar-vos el suport que us calgui. Tanmateix, si teniu qualsevol incidència amb el vostre carnet i/o certificat uheu d’adreçar a l’OAE a  identitat.digital@upc.edu

Tel. 93 896 77 01 - Email info.epsevg@upc.es - Copyright 2017