Doctoral workshops

Amb l'objectiu de cohesionar els estudiants de doctorat vinculats al campus i donar un millor servei als doctorands i als seus tutors, es realitzaran diferents accions:

- Creació d'un grup de Facebook, al qual es poden unir els estudiants per intercanviar informació i facilitar la seva
integració a la vida del campus.

- Organització d'uns uns seminaris de doctorat ("Doctoral workshops"), com a fòrum per l'intercanvi i la
discussió acadèmica, així com per la millora de la seva formació transversal de cara a l'elaboració de la tesi i posterior difusió. Es duren a terme a la franja horària de dijous de 12.30-14.30 i les sessions estaran obertes als estudiants de doctorat í als seus tutors/supervisors.

Els "doctoral workshops" consistiran en:

• Seminaris de presentació i discussió de la recerca de cada doctorand.
La primera sessió serà el 29 de novembre a les 12.30h a l'AA101.

• Sessions monogràfiques de formació en anglès, d'aplicació directaal doctorat (per exemple, escriptura acadèmica per la publicació).

Més informació a Pilar Alemany (pilar.alemany@upc.edu)

Tel. 93 896 77 01 - Email info.epsevg@upc.es - Copyright 2017