Edificis del Campus tancats durant les vacances de Nadal

D’acord amb el que ha establert el Consell de Govern i les instruccions de la Gerència de UPC, en relació amb les mesures de contenció pressupostaria i d’estalvi energètic, us comuniquem els edificis del Campus que romandran tancats durant les vacances de Nadal de 2012.

-Edifici Principal A (Escola):  tancat del dia 22 desembre al 6 de gener.
• El PDI podrà accedir a l’edifici amb identificació UPC.
• Els estudiants de l’EPSEVG podran accedir a les aules d’estudis habilitades presentat el carnet d’estudiant de l’Escola.

-Edifici B (Aulari): tancat durant tot el període

-Edifici D (Biblioteca) tancat durant tot el període

-Edifici Neàpolis, edifici CTVG, i LAB restaran tancats però podrà accedir només el personal que ja té autorització.

Per qualsevol consulta, podeu dirigir-vos a l'administrador del campus o bé al servei corresponent.

Tel. 93 896 77 01 - Email info.epsevg@upc.es - Copyright 2017