20 de desembre: Dinar de Nadal

Ja esteu apuntats al dinar de Nadal?  Podeu fer-ho fins demà 18 de desembre a Economia, i efectuar el pagament dels 15€ de l'àpat.

El dia del dinar, 20 de desembre, no us oblideu de portar el Pongo. El podeu portar ben embolicat i deixar-lo  a l'espai degudament reservat per als pongos a Economia/Promoció o bé portar-lo directament al dinar, a les 14h al bar de l'Escola.

Menú del Dinar de Nadal 2012

Primer (a escollir)
   - Amanida amb centre de cran
   - Amanida tèbia amb centre de xampinyols i bacó
   - Pebrots del 'piquillo' facits amb salsa d'espinacs

Segon (a escollir):
   - Cuixa de gall d'indi al cava i guarnició.
   - Bacallà amb patates parisien i cebetes caramelitzades.

Postres:
   - Tarta o flam cassolà

Aigua, vi negre i vi blanc. Cafè.

Tel. 93 896 77 01 - Email info.epsevg@upc.es - Copyright 2017