Diverses convocatòries obertes publicades al web de GRIE

NOVA DOMUS

El termini màxim de presentació de sol·licituds per participar en el projecte NOVA DOMUS, amb Canadà i EUA finalitza el 28 de febrer de 2015 s'hauran de presentar a través de la pàgina web de NOVA DOMUS.

Fulbright

Convocatòria de 25 beques Fulbright d'ampliació d'estudis als Estats Units per a titulats superiors en qualsevol camp d'estudi, CURS 2016-2017.

Destinades a titulats superiors que estiguin interessats en programes de Master's, Ph.D. o , excepcionalment, en projectes d'investigació predoctoral en una universitat nord-americana durant el curs acadèmic 2016-2017 .

Termini per a la presentació de sol·licituds: des del 19 de gener al 16 març de 2015.

Beques CSC per estudiar un Màster o Doctorat al Beijing Institute of Technology

El Beijing Institute of Technology (BIT, Xina), a través del China Scholarship Council (CSC), atorga cinc beques per estudiar un màster o un doctorat complet en aquella universitat.

El termini de presentació de les sol·licituds és el 10 d'abril de 2015.

Tel. 93 896 77 01 - Email info.epsevg@upc.es - Copyright 2017